Age of Empires 4 наскоро добива Ranked Multiplayer и подршка за модови

Првото големо ажурирање за 2022 година за играта RTS Age of Empires IV, насловено како Festival of Ages, треба да пристигне следната недела. Ажурирањето воведува рангирани сезони со повеќе играчи, уредник на содржина, модови, сезонски настани и мноштво промени во рамнотежата и квалитетот на животот. Developer Relic Entertainment ги покажа новите ажурирања и функции во трејлер и пренос во живо на програмерите.

Веројатно највозбудливиот вовед за играчите ќе биде уредувачот на содржина, кој се стартува во почетна бета-состојба и им овозможува на играчите да дотераат многу опции, да креираат сопствени мапи и да ги ребалансираат единиците според нивните желби, за конечно да можете да ги дадете вашите омилени цивилизацијата надмоќните единици кои секогаш ги заслужувале. Играчите, исто така, ќе можат да креираат цели модови ако сакаат – чии неколку примери во моментов може да се искусат во бета-прегледот за јавно ажурирање. Другото големо дополнување со ова ажурирање е воведувањето на годишните времиња. Како што сугерира името, работите ќе започнат со Првата сезона по лансирањето на ажурирањето, а втората сезона ќе следи во наредните месеци. Овие ќе имаат Рангирани сезони за конкурентен мултиплеер, дозволувајќи им на играчите да докажат кој е навистина најдобар од најдобрите, како и сезонски настани кои ќе понудат награди за завршување на предизвиците во играта.

По првичното тестирање во јануари, првата рангирана сезона треба да трае 12 недели, по прилично стандарден систем за рангирање според кој играчите играат пет натпревари за пласман за да го одредат почетниот ранг пред да се обидат да се искачат од бронзениот ранг до Дијамант, и на крајот до неостварливиот ранг на Освојувач. Завршувањето во одредена поделба ќе ги награди играчите со споменици што ќе ги постават во нивниот центар на градот, заедно со соодветни портрети и парчиња од грбот за да го приспособат нивниот профил на играч. Друга многу добредојдена промена се подобрувањата на копчињата за копчиња – иако се очекува многу бараните копчиња кои се целосно повторливи да пристигнат до втората сезона, ова ажурирање нуди неколку подобрувања во функционалноста на копчињата, како што се поддршка за дополнителни копчиња на глувчето, додадена функционалност за додавање и отстранување на единици до и од контролни групи и нови глобални копчиња за полесно да се движат низ категориите како што се неактивен селани и структури.

Ќе има и некои дополнителни подобрувања во квалитетот на животот, вклучително и поместување на патролата, случаен избор на граѓани и опција за целосно откривање на мапата на крајот од натпреварот за да можете точно да видите каде сето тоа тргна наопаку. Се разбира, може да очекувате и некои промени во рамнотежата, но целосните детали за нив треба да пристигнат кога ќе се пристигне ажурирањето. Иако не беше даден точен датум за лансирање на првата сезона (почетен датум беше даден, но подоцна беше кажано дека е неточен), беше планирано да се емитува следната недела.

Погледнете го трејлерот за првата сезона подолу:

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Медиумот Bloomberg само што изјави дека Microsoft и Xboxзатворија четири студија за игри! Изјава доаѓа од новинарот Џејсон Шрајер. Оние четири студија што се затвораат се Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Studios и Roundhouse Games.

Arkane Austin и Roundhouse Games неодамна ја креираа играта Redfall во 2023 година, игра која доби мешани критики од лансирањето. Најновиот наслов на Tango Gameworks беше добро прифатениот Hi-Fi Rush во 2023 година, додека исто така беше студио зад франшизата Ghostwire: Tokyo и The Evil Within. И на крај, Alpha Dog е студио познато првенствено по мобилни игри.

Во мејл кој доаѓа од медиумот IGN – што можете да ја прочитате во целост подолу – шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути, изјавил дека одлуката доаѓа поради „повторната приоритизација на насловите и ресурсите“ во Microsoft.

“Today I’m sharing changes we are making to our Bethesda and ZeniMax teams. These changes are grounded in prioritizing high-impact titles and further investing in Bethesda’s portfolio of blockbuster games and beloved worlds which you have nurtured over many decades.

To double down on these franchises and invest to build new ones requires us to look across the business to identify the opportunities that are best positioned for success. This reprioritization of titles and resources means a few teams will be realigned to others and that some of our colleagues will be leaving us.

Booty continues to say that “some members” of the team at Arkane Austin will be moving to other studios within Bethesda while the most recent update to Redfall will be the game’s last as all development is being ended.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.”

Целосниот мејл од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути

Во изјавата на Твитер по објавувањето, Arkane Austin им се заблагодари на сите свои вработени и играчи за игрите што ги направи, притоа појаснувајќи дека серверите на Redfall ќе останат онлајн. Танго Гејмворкс исто така објави соопштение.

Тимот на Roundhouse Games ќе се пресели во ZeniMax Online Studios. Сепак, во мејлот не се споменува дека некој од Tango или Alpha Dog се преселил во други тимови.

Сите промени според мејлот на Мет Бути

Arkane Austin – This studio will close with some members of the team joining other studios to work on projects across Bethesda. Arkane Austin has a history of making impactful and innovative games and it is a pedigree that everyone should be proud of. Redfall’s previous update will be its last as we end all development on the game. The game and its servers will remain online for players to enjoy and we will provide make-good offers to players who purchased the Hero DLC.

Alpha Dog Studios – This studio will also close. We appreciate the team’s creativity in bringing Doom to new players. Mighty Doom will be sunset on August 7 and we will be turning off the ability for players to make any purchases in the game.

Tango Gameworks – Tango Gameworks will also close. We are thankful for their contributions to Bethesda and players around the world. Hi-Fi Rush will continue to be available to players on the platforms it is today.

Roundhouse Games – The team at Roundhouse Games will be joining ZeniMax Online Studios (ZOS). Roundhouse has played a key role in many of our recent game launches and bringing them into ZOS to work on The Elder Scrolls Online will mean we can do even more to grow the world that millions of players call home,

With this consolidation of our Bethesda studio teams, so that we can invest more deeply in our portfolio of games and new IP, a small number of roles across select Bethesda publishing and corporate teams will also be eliminated.

Those whose roles will be impacted will be notified today, and we ask that you please treat your departing colleagues with respect and compassion. We will provide our full support to those who are impacted in today’s notifications and through their transitions, including severance benefits informed by local laws.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.

Bethesda remains one of the key pillars of Xbox with a strong portfolio of amazing games and thriving communities. As we look to the future, there is an impressive line-up of games on the horizon. In 2024 alone we have Starfield Shattered Space, Fallout 76 Skyline Valley, Indiana Jones and The Great Circle, and The Elder Scrolls Online’s Golden Road. As we align our plans and resources to best set ourselves up for success in this complex and changing industry, our teams across Arkane Lyon, Bethesda Game Studios, id Software, MachineGames, ZeniMax Online Studios and the Bethesda publishing and corporate teams will be well-positioned to build new IP, explore new game concepts, and expand on our existing franchises.

Дополнување на мејлот од од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути