The Quarry може да биде помината без да стиснете копче

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

The Quarry е претстојна игра од Supermassive Games и е духовен наследник на Until Dawn од 2015 година. За разлика од Until Dawn, кој ги става играчите во улоги на повеќе ликови заглавени во зимска планинска кабина, The Quarry се наметнува на класичната тропа „тинејџери без надзор во летниот камп“.

Тоа го прави и со импресивна гласовна екипа, вклучувајќи ги и Дејвид Аркет (серијалот Scream), Лин Шеј (A Nightmare on Elm Street, Insidious), Тед Раими (The Evil Dead Series, Candyman, The Grudge), Ариел Винтер (модерно семејство), Џастис Смит (детектив Пикачу) и Бренда Сонг (The Suite Life of Zack and Cody, Dollface), меѓу другите. Како што се очекуваше во вакво опкружување, деветте советници од кампот без надзор се оставени преку ноќ во каменоломот Хакет, а работите тргнуваат наопаку кога луѓето почнуваат да умираат од рацете на некој или нешто злобно. IGN го покрива The Quarry цел април како дел од неговото покривање на IGN First, а во прегледот објавен од публикацијата денес, откриено е дека има режим што ви овозможува да ја победите целата игра без притискање на копче. Овој режим се нарекува Movie Mode, и според IGN, „во суштина ви овозможува однапред да го одредите однесувањето на секој од деветте ликови на почетокот на приказната пред да го гледате сето тоа како се одвива“. Можете однапред да ги одредите да бидат работи како претпазливи, самоуверени, учтиви, па дури и непостојани, а овие карактеристики ќе одредат каде ќе завршат до моментот кога ќе се испратат кредитите.

Откако ќе го поставите режимот за филм, тогаш можете да го спуштите контролорот и да гледате како се развива хаосот. Можете да го видите овој режим во акција на видеото подолу околу 7-минутната граница:

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Соберете докази дека вашиот сопружник изневерува и однесете ги на суд во цртаната, мрачна авантуристичка игра My Divorce Story

Веројатно сте стапиле во брак во неколку игри во текот на годините – The Sims 4, Skyrim, My Time at Portia – но немам големо искуство со виртуелен развод. Тоа ќе се промени следниот месец кога ќе се игра вантуристичката игра My Divorce Story, која ја развива јужнокорејски адвокат за развод и се заснова на вистински случаи на развод.

Авантурата (се чувствува малку чудно да се нарече така) започнува кога ќе добиете анонимна порака дека вашиот сопружник изневерува. „Во рок од шест месеци од откривањето на аферата, мора да соберете доволно докази и да ги изнесете пред судот“, се вели на страницата на продавницата на Steam на играта. „Во овој кошмар на животот, мора да одржувате здрав однос со вашиот сопружник. Но, зад грбот на вашиот сопружник собирате докази за успешен развод“.

Звучи како забавно? Шестмесечниот рок е упатување на Граѓанскиот законик на Кореја, член 841, кој вели дека ако брачниот другар извршил дело на „нечистотија“, нивниот партнер може да поднесе барање за развод, но само во рок од шест месеци откако ќе дознае за аферата. Значи, часовникот отчукува во вашата возбудлива потрага да докажете дека вашата вистинска љубов е срање. Во трејлерот можеме да видиме како еден партнер го истражува другиот и станува се посомнителен додека собираат делови од докази, како сметки од ресторани и никулци за билети за кино. Кого го носат на вечера и кино? Сигурно не си ти. Минииграта вклучува боцкање на Вуду куклата на наводно неверниот партнер со игла, што обично не е знак за здрава врска.

И покрај цртаната уметност и нежниот саундтрак, сето ова се чувствува убаво… непријатно? Да, изневерувањето е ужасна работа, но истото е и да се копа по телефонот на вашиот сопружник, да се пробие неговата лозинка за да можете да ги читате неговите е-пошта и да ги следите со GPS. Повторно, не можам да ја пропуштам шансата да играм детектив, дури и ако сите индиции укажуваат на споредната работа на мојот партнер и случајот заврши на суд за развод.

Само точките од куршуми наведени на страницата на продавницата на Steam се мрачни, бидејќи „Најдете предмети што чуваат посебни спомени за двајцата!“ кои потоа стануваат „парчиња на бес и беда што го формираат сведоштвото за крајот на бракот“. Исто така, има повеќекратни завршетоци, па можете повторно и повторно да играте низ скршеното срце за да ги откриете сите. Дали би сакале да го направите тоа? Секако дека би!

Колку и да звучи груб, тоа е интересен концепт и исто толку распространет како што е разводот (Јужна Кореја има стапка на разводи околу 47%, а во САД е околу 45%) тоа е тема што не се истражува многу во видео игрите. Можете да кажете „Да“ на Мојата приказна за разводот на 18 август.