Рангирање на најдобрите Far Cry игри

Неколку серии со шутери од прво лице ја имаа долговечноста на Far Cry, со наследство кое датира повеќе од 17 години и девет главни наслови објавени во тој период. Исто така, помина низ некои драстични промени и експерименти во тоа време, почнувајќи од мутантните непријатели кои ја водеа заплетот на оригиналната игра до враќањето во каменото доба во Far Cry Primal. Хаосот на отворениот свет е во срцето на Far Cry од самиот почеток, сепак, без разлика дали играта се одвивала во снежните Хималаи или во рамнините на Монтана. Ги рангиравме најдобрите Far Cry игри од најлоши до најдобри за да знаете кои од нив мора да се играат, а кои треба да ги играте.кои доаѓаат на вашиот ТВ екран во следните неколку години.

9. Far Cry 5

Еден од единствените вистински замавнувања и промашувања во серијата Far Cry – кросоверот со оган од контејнерот Trials of the Blood Dragon е другиот – Far Cry 5 ветува незаборавна конфронтација со култот кој очигледно силно ги вооружил или ги завел населението на руралната Монтана да се приклучи. Главата и самонаречениот пророк Џозеф Сед едноставно не е толку харизматичен или привлечен, ниту неговите браќа и сестри, а поголемиот дел од играта се состои од правење потраги за да се штиклира една од нив доволно за да се соочи директно со вас. Сè уште има типични елементи на Far Cry како опасни животни и глупави странични ликови – и одлична алатка за создавање ниво – но Far Cry 5 напиша чек што не можеше да го наплати, особено во неговото смешно (на лоша смисла) финале часови.

8. Far Cry Primal

Зборувајќи за уникатните записи во серијата Far Cry, спин-оф играта Far Cry Primal секако одговара на сметката – добро, освен што го користи истиот основен распоред како Far Cry 4 за нејзината мапа. Играта се одвива во камено доба, заменувајќи ги пушките и експлозивите со копја, лакови и примитивно рачно оружје. И покрај ова, сепак е многу игра Far Cry, со пустината и човечките непријатели кои претставуваат реална закана за вашиот опстанок, а мешавината на напад и скришум често се неопходни за да излезете живи. Силно инспирирани од мисиите Shangri-La предизвикани од дрога во Far Cry 4, оттогаш не сме виделе ништо како Far Cry Primal од серијата, но тоа докажува дека историјата можеби е најдобриот извор за поставките на новите игри.

7. Far Cry

Единствената игра во главната серија која не е развиена од Ubisoft, оригиналната Far Cry е, добро, далеку од подоцнежните делови. Сè уште го задржува пристапот „риба надвор од вода“ што го гледаме во многу од подоцнежните игри, при што Џек Карвер се нашол себеси заглавен на остров и се бори во навидум непобедлива војна против платениците, но исто така оди и во повеќе наука – фантастична насока. Елементите на мутант-непријател присутни во играта беа напуштени за следење, иако тоа исто така ја прави доволно уникатна за да гарантира повратно патување повеќе од 15 години по првото објавување.

6. Far Cry: New Dawn

Продолжение на Far Cry 5 – и она што се чувствува значително покохезивно – Far Cry: New Dawn ги гледа рамнините на Монтана главно обновени од природата (и бандитите) по нуклеарна апокалипса. Играта има малку повеќе талент и стил од нејзиниот претходник, и иако нејзините антагонисти не се паметат како некои од другите игри, таа има вештина да испорачува кратки, забавни активности и никогаш да не го надмине своето добредојде. Играта се одвива на истата основна мапа од Far Cry 5, но естетските промени и дополнителните локалитети што ќе ги посетите за време на одредени мисии не дозволуваат играта да се чувствува како повторна обработка. Неколку паметни врски со претходната игра, исто така, ја прават суштинско следење, и она што го прави збунувачкиот крај на Far Cry 5 повкусен.

5. Far Cry 6

Сместено во измислена островска земја која е јасно инспирирана од Куба, Far Cry 6 го испитува владеењето на диктаторот чии првични мотиви за добро брзо се претворија во авторитарен режим кој се карактеризира со насилство, медиумско потиснување и ропство. Far Cry 6 прави повеќе со овие теми отколку некои од неговите претходници со нивните, особено Far Cry 5, но никогаш не сфаќа како да ги поврзе сите заедно. Играта останува главно непроменета од последните неколку, бидејќи главниот лик Дани Рохас поминува многу време качувајќи се по кули, ослободувајќи пунктови и собирајќи специјално оружје, но самиот свет е многу поразновиден и всушност е забавно да се патува. Споредните ликови се исто така многу поинтересни од оние во Far Cry 5, и има негативци што ќе сакате да ги мразите наместо само да сакате да си заминат.

4. Far Cry 3: Blood Dragon

Малку почудна од типичната игра Far Cry – и тоа кажува нешто, со оглед на режијата на последните неколку – Far Cry 3: Blood Dragon е пародија и љубовно писмо до акционите филмови натопени со неонски од 1980-тите. Играта со големина на залак нема иста скала како Far Cry 3 или повеќето други записи, но играњето како смешно именуваниот Рекс Колт и разнебитувањето на сè што е на патот повеќе отколку што го надоместува тоа. Уште подобро? Во него глуми Мајкл Биен, кој го глумеше Кајл Рис во оригиналните два филма „Терминатор“, како и Cpl. Хикс во вонземјани. Но, за љубителите на видео игрите, тој е веројатно најпознат по тоа што е многу силна инспирација за оригиналната американска кутија уметност на Metal Gear. Како и да е, играјте Far Cry 3: Blood Dragon и прескокнете го неговото страшно псевдо-продолжение, кросоверот Trials of the Blood Dragon.

3. Far Cry 4

Како го следите еден од најпознатите стрелци во прво лице на една генерација? Па, во голема мера со тоа што не се мешаме со формулата. Far Cry 4 го презема дејството од топол тропски остров до измислена хималајска земја разурната од војна, а владетелот Паган Мин не е премногу среќен што сте таму. Играта ја одржува структурата на Far Cry 3 – качување по кули за проширување на мапата, расчистување на пунктови и лов и собирање за надградби – но успева да го одржи моментумот на својата приказна подобро од Far Cry 3. Сепак, Pagan Min не е толку незаборавен како Vaas, ниту пак играта го даде истото чувство на изненадување и откритие како Far Cry 3, иако неговиот уникатен конкурентен режим на мултиплеер и секвенците Шангри-Ла понудија малку разновидност.

2. Far Cry 2

Најнеценетиот влез во серијата беше првиот главен Far Cry развиен од самиот Ubisoft, бидејќи Crytek беше задолжен за оригиналната игра. Far Cry 2 се одвива во Африка разурната од војна, наместо во светол и шарен тропски остров, а вие имате маларија. Ако тоа не звучи доволно тешко за справување, ќе мора да се грижите и дали оружјето повремено се заглавува, пожарите се шират и ве заробуваат во битка и уништливите средини што ќе ја направат вашата корица бескорисна. Тоа е неверојатно амбициозна игра, што не е големо изненадување ако се земе предвид дека режисерот Клинт Хокинг исто така го предводеше развојот на Splinter Cell: Chaos Theory и песокот за играње како секој Watch Dogs: Legion. Можеби му недостигаше препознатлив негативец или хуморот од подоцнежните игри, но сепак тоа е импресивно достигнување.

1. Far Cry 3

Најиконската игра во целата серија и онаа што го постави шаблонот за идните рати, Far Cry 3 има се. Поставката на тропскиот остров е радосна за истражување, со диви животни за лов – и ловени од страна – истурени пунктови за ослободување, возила за возење и радио кули за искачување. Оружјето се чувствува одлично, почнувајќи од едноставни лакови и стрели до пушки и експлозиви, како и нож што можете да го користите за креативни убиства. Дури и пливањето, кое е познато дека е тешко да се закова во видео игра, не пречи, но вистинската ѕвезда на шоуто е негативецот Ваас. Непостојан и застрашувачки криминален послушник портретиран од актерот Мајкл Мандо, неговиот монолог за „дефиниција на лудоста“ често се повторува. Идните игри вклучуваа свои големи, харизматични негативци за да ги постигнат истите ноти, но ниту еден од нив не го направи тоа толку добро како Far Cry 3.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај од аналитичарот на Apple, Минг-Чи Куо (забележан преку IGN), компанијата наводно ги прекинува испораките на Apple Vision Pro во 2024 година.

Овој потег, наводно, ќе ги намали испораките на околу 450 илјади уреди, наспроти проектираните 800 илјади што ги очекуваа пазарните аналитичари.

Apple само што го лансираше уредот во февруари, и брзо акумулираше со мешани критики. Уредот вклучуваа над 200 наслови од Apple Arcade, како и поддршка за контролери. Сепак, уредот јасно даде приоритет на пробивање на нови терени во компјутерскиот простор наместо игри.

Скапичок уред…

Извршниот директор на компанијата, Тим Кук, изјави дека уредот ќе воведе нова ера на „Spatial Computing“. Но, пониските пратки подразбираат малку помал оптимизам.

Сепак, извештајот во март сугерираше дека Sony на сличен начин го паузира производството на уредот PSVR2 поради намалената продажба. Извештајот од Yijia Zhai објасни дека „високата цена на VR хардверот делува како главна пречка за неговото проширување“.

Уредот беше лансиран со висока цена од 3.499 долари… Ова е сосема поинаков простор во споредба со традиционалните слушалки за игри. Значи, ако компанијата навистина ги намали испораките, тоа можеби не мора да биде затоа што самите карактеристики се слаби.

Што понатаму?

Минатиот февруари, клучниот Xbox Podcast ги ажурираше фановите за плановите на Мајкрософт за идниот хардвер. Претседателката на Xbox Сара Бонд изјави дека „има некои возбудливи работи кои излегуваат во хардверот што ќе ги споделиме наскоро“.

Немаше спомнување за Xbox VR уред, иако можеби сè уште не е на одмет. Неодамнешните тврдења сугерираат дека Xbox прави прототип на мајчин рачен уред Xbox.

Apple Vision Pro