Девелоперeрите за Witcher 4 (CD Project Red) објаснуваат зошто користат Unreal Engine 5

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

CD Projekt Red го користи Unreal Engine 5 на Epic за да го напојува The Witcher 4, но партнерството на развивачот со Epic е всушност повеќегодишен договор според кој компанијата тесно соработува со Epic на технологијата. Како дел од настанот State of Unreal на Epic денес, програмерите од CD Projekt Red разговараа зошто го отфрлаат својот внатрешен мотор, RedEngine, за Unreal Engine 5 да го направат The Witcher 4.

Директорот на CDPR, Павел Заводни, рече дека ажурирањата на Unreal Engine 5 помагаат во развојот на игри во отворен свет по кој е познато полското студио, и тоа беше главна продажна точка. „Ова отвора ново поглавје за нас, каде што навистина сакаме да видиме како нашето искуство во градењето игри од отворен свет се комбинира со инженерската моќ на Epic“, рече Заводни.

Директорот на играта Џејсон Слама, пак, рече дека развојот на игри со отворен свет доаѓа со свој сет на предизвици во споредба со повеќе линеарни игри и дека Unreal Engine 5 ќе му помогне на CDPR со ова.

„Можностите за работите што можат да тргнат наопаку, или сценаријата што треба да ги земете во предвид, се експоненцијално повисоки од линеарните игри“, рече Слама. „Играчите можат да одат во која насока сакаат; тие можат да се справат со содржината по кој било редослед што сакаат, теоретски. За навистина да се инкапсулира тоа значи дека ви треба навистина стабилна средина каде што ќе можете да направите промени со високо ниво на доверба дека тоа е нема да се пробие на 1600 други места по ред“.

Програмерите од CDPR, исто така, истакнаа како повторувањето и прототиповите се побрзи од кога било благодарение на Unreal Engine 5, а тоа им дава време на програмерите да ги тестираат новите идеи со поголема самодоверба.

И покрај оваа блиска соработка, The Witcher 4 – или како и да се вика играта – нема да биде ексклузивна за Epic Games Store на компјутер. Директорот на играта вети дека нема да има проблеми со вработените за време на развојот на The Witcher 4. Во меѓувреме, потврдено е дека медалјонот во најавата на The Witcher 4 е рис. Unreal Engine 5 беше јавно објавен денеска, 5 април, заедно со пар бесплатни примероци проекти. Повеќе од 85 играчки студија направија премин кон Unreal Engine 5, вклучувајќи го и Crystal Dynamics со својот нов Tomb Raider.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

PlayStation претстави нов трејлер пред објавувањето на God of War Ragnarök.

Овој трејлер, насловен Myths of Midgard, нуди кратко резиме на епот на God of War од 2018 година. Во него глуми Felicia Day, додека таа ја раскажува досегашната приказна за Кратос и Атреус. Во текот на прераскажувањето, кое изобилува со навистина прекрасни уметнички дела, има и мали „изненадувања“ од Мимир што го знае сето тоа.

Има и нов блог за PlayStation кој ја детализира приказната, иако се разбира сето тоа завршува пред да започне Рагнарок. God of War Ragnarök треба да излезе во среда, 9-ти ноември и за PlayStation 4 и PS5.

Пред ова издание, Sony ги детализираше различните изданија што играчите ќе можат да ги добијат. Ова го вклучува и Jotnar Edition, чија цена е 230 долари. За ова, ќе добиете многу фенси физички предмети и дигитален код за играта – но без диск. Како што, за жал, стана норма, сепак, веќе го искористуваат ентузијазмот на обожавателите за серијата God of War, со ограничено издание на верзии на God of War Ragnarök кои се појавуваат на сајтови како што е eBay за повеќе од двојно повисока цена од малопродажбата.