Девелоперeрите за Witcher 4 (CD Project Red) објаснуваат зошто користат Unreal Engine 5

CD Projekt Red го користи Unreal Engine 5 на Epic за да го напојува The Witcher 4, но партнерството на развивачот со Epic е всушност повеќегодишен договор според кој компанијата тесно соработува со Epic на технологијата. Како дел од настанот State of Unreal на Epic денес, програмерите од CD Projekt Red разговараа зошто го отфрлаат својот внатрешен мотор, RedEngine, за Unreal Engine 5 да го направат The Witcher 4.

Директорот на CDPR, Павел Заводни, рече дека ажурирањата на Unreal Engine 5 помагаат во развојот на игри во отворен свет по кој е познато полското студио, и тоа беше главна продажна точка. „Ова отвора ново поглавје за нас, каде што навистина сакаме да видиме како нашето искуство во градењето игри од отворен свет се комбинира со инженерската моќ на Epic“, рече Заводни.

Директорот на играта Џејсон Слама, пак, рече дека развојот на игри со отворен свет доаѓа со свој сет на предизвици во споредба со повеќе линеарни игри и дека Unreal Engine 5 ќе му помогне на CDPR со ова.

„Можностите за работите што можат да тргнат наопаку, или сценаријата што треба да ги земете во предвид, се експоненцијално повисоки од линеарните игри“, рече Слама. „Играчите можат да одат во која насока сакаат; тие можат да се справат со содржината по кој било редослед што сакаат, теоретски. За навистина да се инкапсулира тоа значи дека ви треба навистина стабилна средина каде што ќе можете да направите промени со високо ниво на доверба дека тоа е нема да се пробие на 1600 други места по ред“.

Програмерите од CDPR, исто така, истакнаа како повторувањето и прототиповите се побрзи од кога било благодарение на Unreal Engine 5, а тоа им дава време на програмерите да ги тестираат новите идеи со поголема самодоверба.

И покрај оваа блиска соработка, The Witcher 4 – или како и да се вика играта – нема да биде ексклузивна за Epic Games Store на компјутер. Директорот на играта вети дека нема да има проблеми со вработените за време на развојот на The Witcher 4. Во меѓувреме, потврдено е дека медалјонот во најавата на The Witcher 4 е рис. Unreal Engine 5 беше јавно објавен денеска, 5 април, заедно со пар бесплатни примероци проекти. Повеќе од 85 играчки студија направија премин кон Unreal Engine 5, вклучувајќи го и Crystal Dynamics со својот нов Tomb Raider.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.