Square Enix не се задоволни од продажбата на Final Fantasy 16

Продажбата на Final Fantasy 16 не ги исполни високите очекувања на Square Enix, ијзави претседателот на студиото Takashi Kiryu.

Минатата недела беше објавен најновиот извештај за заработка на компанијата и додека нето-продажбите се зголемија, оперативниот профит падна за 79% од 14,4 милијарди ¥ (нешто помалку од 100 Милиони Долари) на само 3,0 милијарди ¥ (околу 21 милион Долари). Овие продажби се класифицирани во Јапонски Јен бидејќи студиото се сепак од Јапонија и Извештајот за Заработка е претставен во Јени а не Долари или Евра.

За време на повикот до аналитичарите по заработката, Kiryu изјави дека високите очекувања на компанијата не се исполнети и бавното усвојување на PlayStation 5 е ограничувачки фактор, пишува Bloomberg.

Final Fantasy 16 беше објавена како PS5 ексклузива, но се очекува да дојде и на PC во блиска иднина. Square Enix сега ќе преземе чекори за да ја зголеми продажбата на играта сега кога снабдувањето со хардвер е помалку ограничено и базата на корисници на конзолата продолжува да се шири. Нето-продажбата на компанијата за HD игри се зголеми, благодарение на лансирањето на Final Fantasy 16 и Pixel Remasters, иако оперативните приходи беа намалени поради трошоците за развој. За ММО, нето-продажбите се намалени во однос на претходната година. Сепак, ова се должи на успехот на експанзијата Endwalker на Final Fantasy 14 минатата година; оваа година ќе биде затишје во продажбата пред проширувањето на Dawntrail следната година.

Како резултат на нискиот профит, акциите паднаа за дури 15 проценти во Токио, при што акциите се тргуваат на околу 5.620 ¥ (0.040 долари) – најниско ниво од мај минатата година. Во претходната изјава минатиот месец, Square Enix рече дека продажбата на играта била „исклучително силна“, надминувајќи 3 милиони единици ширум светот за помалку од една недела.

“Taking into consideration the sales figures of the acclaimed Final Fantasy 7 Remake and the difference in size of the install base of the PlayStation 4 at the time of this title’s release, we can see that the attach rate of Final Fantasy 16 is considerably high, given the PS5 install base.

Square Enix considers the initial sales results of Final Fantasy 16 to be extremely strong, and we will continue to carry out a wide range of initiatives to encourage even more people to play the game.”

Изјава од претседателот на Square Enix, Takashi Kiryu

МАРКЕТИНГ

About The Author

Утрово официјално „Амазон Студиос“ (Amazon Studios) и „Гејмс Воркшоп“ (Games Workshop) го финализираа договорот кој се подготвуваше цела година. Завршувањето на овој договор значи дека Амазон Студиос сега има ексклузивни права за сите филмови или телевизиски проекти поставени во универзумот на Warhammer 40.000 – а според следната обновена информација од Гејмс Воркшоп, во подготовка се повеќе проекти.

Веста беше споделена и на социјалните мрежи од Хенри Кавил, кој најдолго време е поврзан со проект поврзан со Warhammer 40.000. Тој ќе продуцира и ќе игра главна улога во своја серија, што ќе му овозможи уште еден начин да ја истражува својата страст која ја следи веќе 30 години.

Потпишано, Запечатено и Доставено! Во ажурирање објавено од тимот на Warhammer, беше потврдено дека неколку проекти се на пат од универзумот на Warhammer 40,000. Изјавата гласи:

Официјално е – Games Workshop и Amazon Studios го финализираа својот договор – креативните упатства се утврдени, и сега сме подготвени да го донесеме Warhammer на екран.

Но, што точно значи тоа?

Па, тоа значи дека сега имаме синопсиси и распоред за приказните што ќе ги раскажеме… да, кажавме приказни! Можеби беше потребна година, но беше година добро потрошена! И каква забава – пребарување низ огромноста на универзумот на Warhammer 40,000, дебатирање за ликови, приказни и тематската суровост што го поддржува сето тоа.

Во правното соопштение, беше наведено дека Амазон исто така има опција да ги лиценцира правата за универзумот на Warhammer Fantasy по објавувањето на било која продукција од Warhammer 40.000 – така што овој договор може на крајот да се продлабочи значително.

За жал, тимот на Games Workshop и Amazon Studios нагласија дека ќе поминат многу години пред целосно да се појави продукцијата. Оној проект што е наречен „Project One“ е сè уште во фаза на подготовка за пишување на сценариото, така што ќе треба да чекаме долго време пред да се остварат резултатите од овој договор.

„Процесите на продукција во однос на филмовите и телевизиските серии може да траат неколку години.“

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!