Bloodborne Kart – гејмплеј

Игра Dev Lilith Walther е подарокот што продолжува да дава. По нивната најава за фан-проектот Bloodborne Kart, креаторот сподели неколку нови фрагменти од снимката, покажувајќи дел од она што играчите можат да го очекуваат при конечното објавување на играта. Оваа снимка вклучува поглед на механиката на дрифтање на играта, првото ѕиркање во системот за напојување и вклучување на уништливи објекти (кои моментално не го забавуваат картингот на играчот, иако Волтер рече дека ова веројатно ќе се смени во иднина).

Засега, системот за напојување е само пиштолот на Хантер (кој сè уште изгледа одлично), но Волтер вети дека ќе „создадат правилен избор на рулет“ кога ќе добијат повеќе напојувања во играта. Во моментот, пиштолот на Хантер користи и своја муниција, но Волтер чувствува: „Користењето на генерираните сребрени куршуми е добро за борбен режим, но за тркање би било подобро да се фрли по неколку истрели“. Дополнително, Walther демонстрираше како камерата ќе работи во играта, при што играчите ќе можат да ја менуваат перспективата само мала количина, 90 степени или 180 степени во зависност од различните притискања на копчињата. Подолу погледнете ги тизерите на Волтер.

Вреди да се напомене дека играта е во ран развој, така што која било од овие карактеристики може да се смени поблиску до објавувањето. Заедно со претстојното издание на Bloodborne Kart, Волтер ни го даде и PS1 инспирираниот демак на Bloodborne. И покрај тоа што и даде на играта поедноставена и ниска резолуција, Волтер сепак успеа да го задржи Јарнам дефинитивно морничав. А таква беше жед за крв за верзијата на Волтер на Yharnam, овој демак беше преземен повеќе од 100 илјади пати за помалку од 24 часа. Додека се обидуваше да се обиде, Јан Хигтон од Eurogamer ја поздрави играта за комбинирање на две негови омилени работи – ретро игри и тепање врколаци. Подолу можете да го погледнете програмот на Иан.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.