Remedy наводно работат на Triple-A Doctor Strange игра

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Излезе гласина која вели дека познатото студио Remedy работи на нова Doctor Strange AAA игра која треба да биде најавена наскоро!

Кога ќе се помисле дека неделата ќе помине многу лесно, без некоја голема новост, излегува гласина која што вели дека Remedy, студиото виновно за правење на Alan Wake, Control, Quantum Break, Max Payne и уште многу други работи на голема Doctor Strange игра.

Веста дека Remedy веќе некое време работи на AAA игра фокусирана на овој суперхерој на Marvel, пристигна денеска преку Twitter, каде на страницата Moth Culture, која објавува прилично точни протекувања, беше наведено дека играта е во развој и нејзиниот прв тизер е планиран за летото, некаде за време на една од конференциите (E3 ако има, но веројатно Summer Game Fest), што донекаде може да се совпадне со премиерата на претстојниот филм Multiverse of Madness.

Пред околу година дена излезе слична ваква гласина која што сугерираше дека Insomniac Games работат на оваа игра. Insomniac се креаторите на Spider-Man игрите и во иднина Wolverine играта. Нормално ги спомнавме само од Марвел, Insomniac Games зад нив имаат голема историја на игри.

Не е ни толку битно дали Insomniac Games или Remedy ја прави оваа игра бидејќи се работи за две масовни студиа кои што се под водство на Sony. Но сепак може да се каже дека Remedy би било подобро они да ја прават од причина што Remedy се мајстори за раскажување на добра приказна, и тоа многу мрачна! Баш како што му стои на Doctor Strange.

Нешто најблиску до Doctor Strange игра излегува за неколку дена, на 22ри март и таа игра се вика “Ghostwire: Tokyo”

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

It’s Game Boy Morbin’ Time! Во новото видео, YouTube-рот Wulff Den го стави Morbius на Game Boy Color „поради некоја причина“, со долг и досаден процес кој сепак можеби беше попријатен од реалното гледање на “најдобриот филм” Morbius. Ако ова ви звучи познато, можеби се сеќавате кога истиот YouTube-р го стави Tenet на Nolan на Game Boy Advance, иако тоа време беше инспириран од нешто специфично: инсистирањето на режисерот на Tenet да се гледа на „најголемиот можен екран. „ и покрај тоа што беше пуштен во почетокот на пандемијата, кога повеќето гледачи на филмови не беа подготвени да одат во кината.

Додека тој пат, Wulff Den се пошегува дека го ставиле филмот на Game Boy „за инает“, овој пат YouTube-рот признава дека го направиле Морбиус само „поради некоја причина“.

Со Tenet, Wulff Den го распореди преку пет GBA касети, од кои секоја содржи околу половина час видео со 6 фрејмови во секунда со резолуција од 192×128. Иако Morbius не е ни приближно долг како Tenet, дополнителната компресија потребна за филмот да се вклопи во касетите Game Boy Color од 4 MB значеше дека Morbius зеде 36 касети. Бидејќи тоа се многу празни касети, и никој нема да го гледа филмот на овој начин, тој направи само 3 од 36-те кертриџи.

“The original plan was to put Dune on a Game Boy Color cartridge, becasue the director of that film said some similarly-dumb stuff about wanting people to go to the theater to see his film on as big a screen as possible.”

Bob Wulff

И по Dune, што е следното најдобро нешто? Морбиус, се разбира!