Lego и Epic Games – ‘METAVERSE безбеден за деца’

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Lego Group и Epic Games објавија дека двајцата влегуваат во „долгорочно партнерство“ за да се обидат да го направат метаверзумот безбеден и забавен за децата и нивните семејства. Се разбира, како и со секоја употреба на зборот „метаверс“, што всушност значи тоа останува непознато бидејќи се чини дека секоја компанија има своја дефиниција за зборот.

Epic Games вели во соопштението за печатот за оваа најава дека двете компании ќе работат заедно за да „изградат извонредно, креативно инспиративно и привлечно дигитално искуство за децата од сите возрасти да уживаат заедно“. Тоа ќе им овозможи на „децата пристап до алатки кои ќе ги поттикнат да станат самоуверени создавачи и ќе пружат неверојатни можности за играње на безбеден и позитивен простор“. Повторно, што е ова „место“, останува да се види. Можеби ќе биде нешто како Fortnite, имајќи предвид дека е вклучена Epic Games, или можеби Lego се справува со создавањето на ова „место“.

„Децата уживаат во играњето во дигиталниот и физичкиот свет и беспрекорно се движат меѓу двата“, пишува во соопштението за печатот извршниот директор на Lego Group, Нилс Б Кристијансен. „Веруваме дека има огромен потенцијал за нив да развијат доживотни вештини како што се креативност, соработка и заедница преку дигитални искуства. Но, ние имаме одговорност да ги направиме безбедни, инспиративни и корисни за сите. Исто како што со генерации ги штитевме правата на децата за безбедна физичка игра, ние сме посветени да го сториме истото и за дигиталната игра“.

Како што е опишано во соопштението за печатот, метаверсот на Lego и Epic Games звучи како виртуелен 3D свет каде што луѓето „се среќаваат, играат, работат, учат и комуницираат“. Партнерството меѓу двајцата е дизајнирано да „осигури дека оваа следна повторување на интернетот е дизајнирана од самиот почеток имајќи ја предвид благосостојбата на децата“.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!