Стример ја поминал цела Elden Ring без да биде удрен

Откако Elden Ring излезе во февруари, некои играчи, на кои очигледно веќе не им е доволно тешка основната игра, почнаа да бараат начини да го направат најновиот наслов на FromSoft поголем предизвик. Ова го вклучува и стримингот на Twitch, Секи, кој штотуку го заврши првиот снимен без удар/без оштетувања во живо на пренос, известува Kotaku.

Додека колегата од стриминг GinoMachino веќе го заврши возењето без удари на Elden Ring во март, верзијата на Seki додава уште еден слој на тешкотија, каде што преземањето секаков вид на еколошка штета или оштетување од пад исто така ќе резултира со повторно започнување на трчањето.

Секој што играл Елден Ринг ќе сфати колку би било незгодно да се избегнат еколошките опасности како што се озлогласените отровни мочуришта на играта или секогаш присутната опасност од случајно паѓање. Зборувајќи за Котаку за бегството, Секи рече дека најтешкиот дел дефинитивно бил последниот шеф, што значи дека многу од неговите неуспешни обиди го однеле до крајот на натпреварот.

„Најтешкиот дел од трката далеку е последниот Boss: The Elden Beast“, објасни стримерот. „Тоа има специфичен потег што е неславно неправеден: Елден Старс. Еден од единствените начини да го избегнете е со тетеравење додека ја прави магијата.

Генерално, Секи рече дека за успешното трчање од три часа биле потребни повеќе од 130 часа планирање, вежбање и неуспешни обиди. Можете да го гледате целосното успешно трчање погоре или да го следите Twitch на Секи за да бидете во тек со идните обиди, вклучително и планираното трчање со сите сеќавања, без удари.

Speedrunners, исто така, се вртат низ играта во импресивна форма, со првото возење за помалку од еден час објавено помалку од еден месец по објавувањето на играта. Тековниот рекорд на Any% speedrun за Elden Ring е 17 минути и 43 секунди, од YouTuber Distortion2.

МАРКЕТИНГ

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN