Sony ја најави PlayStation Stars, програмата за лојалност за гејмерите

Sony додава бесплатна програма за награди и лојалност за гејмерите наречена PlayStation Stars. Програмата ќе започне „подоцна оваа година“, соопшти компанијата, иако конкретните детали за временската рамка за објавување остануваат во тајност.

Играчите можат да ги користат PlayStation Stars за да заработат награди преку исполнување задачи, наречени „кампањи“, како што се поминување подлго време на одреден наслов или работа кон достигнувања во играта.

“We really feel like this is just the best time to be launching this type of program, in terms of us having the healthiest player base, the PlayStation 5, obviously, is a huge success and we really wanted to do something that can honor and celebrate PlayStation’s history, and now’s the best time to do so,” said Grace Chen, vice president of network advertising, loyalty and licensed merchandise in an interview with The Washington Post. “We wanted to create a program that honors that journey and the role that PlayStation may have had in someone’s life. We wanted to do that in a way that only PlayStation can.”

Програмата е именувана по ѕвезди затоа што на Sony му се допадна нивната конотација дека се неврзани и безгранични, што се усогласува со слоганот на PlayStation дека „играта нема граници“. Подоцна оваа година, ќе се прошири во региони ширум светот, вклучувајќи ги Азија, Америка, Европа и многу повеќе.

Chen кажа дека PlayStation Stars нема да биде конкурент на Xbox Game Pass, и дека програмата треба да ги привлече и новите играчи и ветераните.

“It’s beneficial for all players. Obviously, for players who have been with PlayStation for a long time and have been on this game journey with us, we want to be able to recognize and reward them in distinct ways, but there will be a lot of aspects about this program that new customers will enjoy as well,” Chen said.

Grace Chen

Сите играчи ќе заработат поени за лојалност кои може да се откупат за PlayStation Network wallet (и на тој начин да се тргуваат за предмети вредни вистински пари). Гејмерите кои исто така се претплатени на онлајн услугата PlayStation Plus на Sony ќе заработат дополнителни поени за да ги потрошат во PlayStation Store, поволност што ќе ја пропуштат оние што не се претплатници.

Играчите можат да откупат поени за самостојни игри, дополнителна содржина и специјално тематски колекционерски предмети во каталогот за награди. Сони планира да додаде нови награди, кампањи и колекционерски предмети со текот на времето. Иако Sony беше нејасен за деталите за програмата, рече дека ќе има месечна кампања за пријавување која ги наградува корисниците за играње барем една игра, како и други кампањи за освојување турнири и заработување конкретни трофеи. Други кампањи може да бараат од играчите да играат одредена игра онлајн. Најавата на PlayStation одекнува на поголема промена во сферата на забавата кон моделите за претплата и повеќе иницијативи за потрошувачите.

“As a broad array of entertainment services move to subscriptions, loyalty emerges as a critical metric,” said Joost van Dreunen, a lecturer on the business of games at the New York University Stern School of Business. “By incentivizing players to check in regularly and making their membership more visible, Sony will likely improve retention and brand loyalty. It will prove key during a period in which inflation and an economic depression will weigh down consumer spending on games.”

Grace Chen

Како дел од PlayStation Stars, првиот играч што ќе достигне платина – завршувајќи ги сите достигнувања во играта – во блокбастер наслов во локална временска зона, исто така, ќе добие награда, што ќе ги спречи другите да ја освојат. Чен рече дека компанијата ќе работи на минимизирање на измамничките активности во случај кога луѓето мамат или купуваат и продаваат сметки со одредени награди.

Друг вид на награда што ја нуди Sony се дигитални колекционерски предмети, кои се 3D рендерирани претстави на работи како фигурини на ликови од видео игри и минати уреди на Sony. Некои ќе бидат ултра ретки и тешко да се добијат. Тие не се незаменливи токени, иако се исто така дигитални и колекционерски.

“It’s definitely not NFTs. Definitely not. You can’t trade them or sell them. It is not leveraging any blockchain technologies and definitely not NFTs,” Chen said.

Grace Chen

МАРКЕТИНГ

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN