God of War Ragnarök пристигнува на 9ти ноември

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Kratos и Atreus се борат да преживеат против сè поголемите опасности во сосема новиот God of War Ragnarök – “Father and Son” Cinematic Trailer

Помина долго време, но датумот на објавување на God of War Ragnarok конечно е откриен! Продолжението на Sony и Santa Monica Studio на рестартирањето на God of War 2018 година е подготвено да пристигне подоцна оваа година на 9 ноември 2022, и ќе дојде и на PlayStation 5 и PlayStation 4. И иако овој датум на претставување е единственото нешто што многу фанови со нетрпение го чекавме, откриени се и некои други нови детали поврзани со физичкото издание на играта.

Објавено во нова објава на блогот на PlayStation, студиото Santa Monica конечно откри нови информации поврзани со објавувањето на God of War Ragnarok во 2022 година. Покрај тоа што ќе пристигне овој ноември, беше потврдено и дека играта ќе започне во повеќе различни формати. За да оди заедно со стандардното издание на играта, Sony ќе издаде и колекторско издание. Оваа верзија е поопширно прикажана во видео за отварањето кое е исто така во живо на блогот на PlayStation. Претходните нарачки како целина за играта потоа ќе бидат во живо следната недела на 15 јули.

Конечно, ново видео за God of War Ragnarok исто така беше објавено денес за да се совпадне со оваа најава за датум на лансирање. Видеото е целосно во CGI и нема вистинска игра, но служи како добар тон за она што играта треба да го има. Доколку ве интересира, можете да го погледнете трејлерот во видеото погоре!

“We’re thrilled [to] be able to share our release date and the brand-new God of War Ragnarok – Father and Son CG Trailer with all the God of War fans who have been eagerly awaiting news. We hope you’ve enjoyed a glimpse at some of the dangers Kratos and Atreus could find themselves up against as Ragnarok approaches.”

Santa Monica Studio

Самиот трејлер беше долг само 30 секунди, така што нуди драгоцено малку за God of War Ragnarok. Гледаме краток поглед на Фенрир кон крајот на приколката, сепак, со волкот што се издигнува над Кратос и Атреус откако ќе се борат со ордата на непријатели. Неговата големина е токму таму со некои од другите непријатели со кои се соочи Кратос во своето минато, но не е помалку импозантна.

Објавата на блогот на PlayStation беше објавена заедно со овој трејлер и датумот на објавување, но не понуди многу повеќе информации за новиот лик. Сепак, Грејс Орледи, висок менаџер на заедницата во студиото Санта Моника, се плашеше за односот што Кратос и Атреус ќе го имаат со овој лик. Во објавата се вели дека овој трејлер покажува „некои од опасностите со кои може да се најдат Кратос и Атреус“. Тоа „би можело“ да носи голема тежина за да сугерира дека овој последен удар од нивно коцкање против Фенрир може да биде погрешна насока, но нема да знаеме со сигурност додека не излезе Рагнарок.

Исто така, постои преседан тоа да се случи врз основа на она што се случи во God of War од 2018 година. Светската змија, Jormungandr, беше на сличен начин поставен да изгледа како шефовите играчи да се борат, но се покажа дека тоа не е случај со Jormungandr наместо тоа, служи како корисен сојузник. Нордиската митологија диктира дека Фенрир и Јормунганд се браќа и сестри и дека и двајцата се синови на Локи со Фенрир предодреден да го убие Один штом ќе се појави Рагнарок. Нордиските љубители веројатно би можеле да нурнат подлабоко во темата, но целта на Фенрир и фактот дека оваа следна игра се центрира околу Рагнарок сугерира дека овој митски ѕвер ќе има клучна улога во следното патување на кое Кратос и Атреус ќе тргнат.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Има околу 221 милион претплатници на Netflix, но само 1,7 милиони всушност се заинтересирани со игрите на услугата за претплата на дневна основа. Да се стави тоа во перспектива, тоа е помалку од еден процент од корисниците.

Според Apptopia (преку CNBC), понудите за игри на Netflix биле преземени само 23,3 милиони пати од навлегувањето на компанијата на овој пазар. Ова може да биде затоа што самите игри не доаѓаат како дел од самата главна апликација Netflix. Наместо тоа, додека игрите се достапни само за претплатниците, сите тие треба да се преземат одделно од продавницата за апликации.

Претходно оваа година беше објавено дека Netflix изгубиле речиси милион претплатници во период од три месеци. Компанијата сè уште бара да ја зголеми својата понуда за игри, а можеби и да донесе уште некои претплатници, со двојно зголемување на сегашната понуда на игри на 50 наслови до крајот на оваа година. Дел од нејзината стратегија да го направи ова вклучува стекнување на нови студија, како што се Next Games (инвеститорот зад мобилниот RPG Stranger Things: Puzzle Tales) и развивачот на Oxenfree Night School.

На друго место во вестите, компанијата објавува ТВ адаптации засновани на бројни франшизи за видео игри. Тука спаѓаат слабо прифатените серии на Resident Evil и претстојното издание на Cyberpunk: Edgerunners.