God of War Ragnarök пристигнува на 9ти ноември

Kratos и Atreus се борат да преживеат против сè поголемите опасности во сосема новиот God of War Ragnarök – “Father and Son” Cinematic Trailer

Помина долго време, но датумот на објавување на God of War Ragnarok конечно е откриен! Продолжението на Sony и Santa Monica Studio на рестартирањето на God of War 2018 година е подготвено да пристигне подоцна оваа година на 9 ноември 2022, и ќе дојде и на PlayStation 5 и PlayStation 4. И иако овој датум на претставување е единственото нешто што многу фанови со нетрпение го чекавме, откриени се и некои други нови детали поврзани со физичкото издание на играта.

Објавено во нова објава на блогот на PlayStation, студиото Santa Monica конечно откри нови информации поврзани со објавувањето на God of War Ragnarok во 2022 година. Покрај тоа што ќе пристигне овој ноември, беше потврдено и дека играта ќе започне во повеќе различни формати. За да оди заедно со стандардното издание на играта, Sony ќе издаде и колекторско издание. Оваа верзија е поопширно прикажана во видео за отварањето кое е исто така во живо на блогот на PlayStation. Претходните нарачки како целина за играта потоа ќе бидат во живо следната недела на 15 јули.

Конечно, ново видео за God of War Ragnarok исто така беше објавено денес за да се совпадне со оваа најава за датум на лансирање. Видеото е целосно во CGI и нема вистинска игра, но служи како добар тон за она што играта треба да го има. Доколку ве интересира, можете да го погледнете трејлерот во видеото погоре!

“We’re thrilled [to] be able to share our release date and the brand-new God of War Ragnarok – Father and Son CG Trailer with all the God of War fans who have been eagerly awaiting news. We hope you’ve enjoyed a glimpse at some of the dangers Kratos and Atreus could find themselves up against as Ragnarok approaches.”

Santa Monica Studio

Самиот трејлер беше долг само 30 секунди, така што нуди драгоцено малку за God of War Ragnarok. Гледаме краток поглед на Фенрир кон крајот на приколката, сепак, со волкот што се издигнува над Кратос и Атреус откако ќе се борат со ордата на непријатели. Неговата големина е токму таму со некои од другите непријатели со кои се соочи Кратос во своето минато, но не е помалку импозантна.

Објавата на блогот на PlayStation беше објавена заедно со овој трејлер и датумот на објавување, но не понуди многу повеќе информации за новиот лик. Сепак, Грејс Орледи, висок менаџер на заедницата во студиото Санта Моника, се плашеше за односот што Кратос и Атреус ќе го имаат со овој лик. Во објавата се вели дека овој трејлер покажува „некои од опасностите со кои може да се најдат Кратос и Атреус“. Тоа „би можело“ да носи голема тежина за да сугерира дека овој последен удар од нивно коцкање против Фенрир може да биде погрешна насока, но нема да знаеме со сигурност додека не излезе Рагнарок.

Исто така, постои преседан тоа да се случи врз основа на она што се случи во God of War од 2018 година. Светската змија, Jormungandr, беше на сличен начин поставен да изгледа како шефовите играчи да се борат, но се покажа дека тоа не е случај со Jormungandr наместо тоа, служи како корисен сојузник. Нордиската митологија диктира дека Фенрир и Јормунганд се браќа и сестри и дека и двајцата се синови на Локи со Фенрир предодреден да го убие Один штом ќе се појави Рагнарок. Нордиските љубители веројатно би можеле да нурнат подлабоко во темата, но целта на Фенрир и фактот дека оваа следна игра се центрира околу Рагнарок сугерира дека овој митски ѕвер ќе има клучна улога во следното патување на кое Кратос и Атреус ќе тргнат.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според официјалното соопштение споделено за медиумите денес, Embracer Group ги објави плановите да се подели на три одделни компании за игри и забава. Компаниите ќе ги вклучуваат Asmodee Group, Coffee Stain & Friends и Middle-earth Enterprises & Friends. Последните две имиња може да бидат привремени, бидејќи Embracer го споменува нивното „официјално име ќе биде решено во подоцнежна фаза“. Но, засега, тие ги навестуваат поголемите приоритети на Embracer.

Чудна иднина за Embracer

Asmodee ќе ја продолжи својата работа со Друштвени Игри. Coffee Stain & Friends ќе се концентрираат целосно на игри за PC конзоли и мобилни, кои работат во сегментите Premium и Free to Play. Меѓу другите, развивачот на Goat Simulator Coffee Stain и South Park: Snow Day издавачот THQ Nordic ќе спаѓаат во Premium.

Rise of the Tomb Raider

Middle-earth Enterprises & Friends ќе ги предводи и Lord of the Rings IP-ињата и Tomb Raider, како и Crystal Dynamics. Во него ќе бидат сместени и Flying Wild Hog Studios, Tripwire, PLAION и многу други креативни тимови.

Embracer Group велат дека Middle-earth Enterprises & Friends ќе бидат „потранспарентен ентитет“, кој работи на повеќе AAA игри. Оваа поделба следи по големата серија промени во Embracer, кои се соочија со сериозни реакции од фановите поради големите отпуштања од целата компанија. На пример, Embracer целосно ја откажа следната Deus Ex игра и ги избркаа сите од Eidos Montreal… Го затворија едно од најдобрите студија што некогаш постоеле! Иако тој тим сега ќе потпадне под Middle-earth Enterprises & Friends, ама сепак цело студио во воздух.

Во февруари, финансискиот извештај на Embracer сугерираше дека клучниот принцип на компанијата е „максимизирање на вредноста на акционерите“. Embracer Group затвори, продаде и отпушти вработени во широк спектар на тимови. Неодамна, го продадоа Sabre Interactive, а исто така продаваше и Gearbox Entertainment.

Borderlands

The Board of Directors, together with executive management, propose to transform Embracer Group into three separate, listed companies. This transformation is an important step in unlocking shareholder value. With this new structure, the three entities will be able to focus on executing their core strategies and leveraging their own strengths, providing more differentiated and distinct equity stories to both existing and new shareholders. After careful evaluation of various strategic alternatives, we strongly believe that this decision will benefit all stakeholders and position us for continued success in the future”.

Изјава за медиумите од Kicki Wallje-Lund, Главен на Бордот на Директор на Embracer Group.

“This move has been made with the intention to unleash the full potential of each team and provide them with their own leadership and strategic direction. This is the start of a new chapter, a chapter that I intend to remain part of as an active, committed, and supportive shareholder of all three new entities, with an evergreen horizon. This move towards three independent companies reinforces Embracer’s vision of backing entrepreneurs and creators with a long-term mindset, allowing them to continue to deliver unforgettable experiences for gamers and fans across the globe“.

Изјава за медиумите од Lars Wingefors, Ко-Основачот на Embracer Group.

Од своето основање, Embracer Group прерасна во глобална група на креативни и претприемачки бизниси во гејминг светот. Ова е овозможено преку децентрализираниот оперативен модел на Групацијата, каде што големите претприемачи ги водат операциите како дел од оперативни групи – секоја со свое препознатливо наследство, IP, брендирање, деловна стратегија и операции.

Стратегијата на Embracer Group е изградена околу поддршката на претприемачите и креаторите во играњето и забавата со амбиција да се постигнат меки синергии од нејзиниот проширен еко-систем. Групацијата има обемен каталог од над 9003 франшизи во целосна сопственост или контролирани, вклучувајќи некои од најпопуларните и иконски наслови во игри, стрипови и други медиуми. Сегашната структура и модел добро и послужија на Групацијата и беа од огромно значење во градењето на глобална групација со операции во повеќе од 40 земји.

Во текот на изминатите години, Групацијата направи значителни инвестиции во аквизиции и во стратегија за забрзан органски раст. За понатамошно реализирање на неискористениот потенцијал во Embracer Group и подобро оптимизирање на користењето на своите ресурси, Embracer Group објави програма за реструктуирање во јуни 2023 година поделена во различни фази кои ќе траат до март 2024 година. Фокусот на програмата беше заштеда на трошоци, распределба на капитал, ефикасност и консолидација, притоа отстапувајќи ги и избраните студија.

По внимателен и темелен преглед, оценката на Одборот на директори е дека тековната структура на Групацијата не создава оптимални услови за идно создавање вредност како за акционерите на Embracer Group, така и за другите засегнати страни.

За да се продолжи со трансформацијата на Embracer Group во иднина за доброто на сите вработени, гејмери и акционери, Одборот на директори и извршното раководство решија да предложат одвојување на Embracer Group, создавајќи три посебни јавно наведени ентитети: Asmodee, “ Coffee Stain & Friends“ и „Middle-earth Enterprises & Friends“.

Embracer Group ги купи правата на The Lord of the Rings

Бордот на Директори го заклучиле следново:

  • Сите ќе имаат доволен обем, заедно со појасни оперативни стратегии и финансиски профили кои овозможуваат поедноставените сопственички приказни да привлечат поголем фонд на инвеститори. Сегашните акционери можат слободно да одлучуваат за нивната распределба на капиталот меѓу трите субјекти.
  • Секој ентитет ќе може целосно да го користи сопствениот биланс на состојба, сопствен сет на финансиски цели и оптимална структура на финансирање и стратегија за распределба на капиталот што ги овозможува нивните амбиции за раст.
  • Новата структура овозможува најдобри можни модели на зелено осветлување, портфолија и стратегии за одење на пазарот за инди игри, како и AAA игри преку два одделни, пофокусирани ентитети.
  • Тековната и идна соработка околу IP-адресата, компаниите и луѓето сè уште ќе биде овозможена и охрабрувана низ субјектите на пазарни услови.

Точната распределба на компаниите и средствата помеѓу „Coffee Stain & Friends“ и „Middle-earth Enterprises & Friends“ сè уште е предмет на мали потенцијални приспособувања во периодот што води до спојувањето на „Coffee Stain & Friends“, врз основа на стратешки и други размислувања. Се предвидува дека матичните компании Asmodee, „Coffee Stain & Friends“ и „Middle-earth Enterprises & Friends“ ќе бидат со седиште во Карлштад, Шведска. Оперативниот штаб на Asmodee ќе остане во Париз.

Структура и процес на трансформација

Одборот на директори предлага акциите во два од овие ентитети, Asmodee и „Coffee Stain & Friends“, да бидат дистрибуирани до акционерите на Embracer Group и да котираат на Nasdaq Stockholm. Третиот ентитет, „Middle-earth Enterprises & Friends“, ќе остане во рамките на сегашната котирана компанија Embracer Group, која на крајот ќе биде преименувана истовремено со „Coffee Stain & Friends“.

Намерата на Управниот одбор на Групацијата Embracer е да ги изврши и двата спинофови по пат на распределба на дивиденда на сите акции, таканаречена дивиденда на Lex ASEA. Таквата дивиденда е предмет на одобрување на акционерите на генералното собрание во Embracer Group. Сегашната двојна класа на акции А и Б ќе се реплицираат во новите јавни субјекти. Предмет на одобрување од генералното собрание на Embracer Group и одредени други вообичаени услови, се очекува дека листата на Asmodee може да се заврши во рок од дванаесет месеци. Дополнително, се очекува раздвојување на „Coffee Stain & Friends“ во календарската 2025 година.

Како дел од спиноф подготовката за Asmodee, Embracer Group се согласи со раководството на Asmodee повторно да преговара за постоечката структура за заработка. Преку новата структура, менаџментот на Asmodee ќе ја промени нивната индиректна сопственост во Asmodee од 4,72 проценти (тековната структура на заработка која му дава право на раководството да ја замени таа сопственост на Б акции на Embracer Group доколку се исполнети условите за заработка) во директна сопственост од 4,72 проценти во Шведската холдинг компанија Asmodee, ентитетот кој треба да биде котиран на Nasdaq Stockholm. Новиот договор со менаџментот на Asmodee значи дека од овој тековен квартал ќе бидат намалени максимум приближно 41 милион Б акции во заработката од акциите од Embracer Group.