Magic: The Gathering прават Crossover со Fortnite

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Доколку некако сте пропуштиле, популарната игра со карти Magic: The Gathering прави кросовери со секакви други својства како дел од тековните дропови на Secret Lair. Secret Lair е во основа понуда со ограничено време за она што е обично преоблечени физички картички со посебна уметност и соодветни нови имиња. Дропот на Fortnite Secret Lair беше претходно најавен минатата година, а картичките сега се откриени пред специјалниот пад на Secret Lair што ќе се продава на 21 јули во 18:00h (наше време).

Поконкретно, „Secret Lair x Fortnite“ се чини дека вклучува осум картички — седум плус дополнителна тајна картичка — со нова уметност и имиња, додека „Secret Lair x Fortnite: Landmarks and Locations“ има нова уметност прикачена на целосниот група на стандардни земји плус тајна картичка. Wizards of the Coast и Epic Games очигледно испраќаат кутии од нив на некои луѓе, а можете да погледнете дебоксирање на специјалниот кросовер Fortnite вграден подолу:

Седумте картич со нова уметност и имиња, како и картата што ја преобликуваат „Secret Lair x Fortnite“ се следни:

  • Battle Bus (Smuggler’s Copter)
  • Battle Royale (Triumph of the Hordes)
  • Crack the Vault (Grim Tutor)
  • Dance Battle (Dance of Many)
  • Shrinking Storm (Wrath of God)
  • Supply Llama (Etherium Sculptor)
  • The Cube (Planar Bridge)

Како што е наведено погоре, специјалните карти за кросовер Fortnite Magic: The Gathering ќе бидат пуштени во продажба почнувајќи од 21 јули. Ќе има два различни вида капки, „Secret Lair x Fortnite“ и „Secret Lair x Fortnite: Landmarks and Locations“, достапни во тоа време. Првата содржи вкупно осум карти, седум и една тајна картичка, додека втората содржи шест, пет земји и тајна картичка. Можете да ги проверите сите наши претходни покривања за Magic: The Gathering токму овде. И можете да ја проверите целата наша претходна покриеност на Fortnite воопшто токму овде.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Има околу 221 милион претплатници на Netflix, но само 1,7 милиони всушност се заинтересирани со игрите на услугата за претплата на дневна основа. Да се стави тоа во перспектива, тоа е помалку од еден процент од корисниците.

Според Apptopia (преку CNBC), понудите за игри на Netflix биле преземени само 23,3 милиони пати од навлегувањето на компанијата на овој пазар. Ова може да биде затоа што самите игри не доаѓаат како дел од самата главна апликација Netflix. Наместо тоа, додека игрите се достапни само за претплатниците, сите тие треба да се преземат одделно од продавницата за апликации.

Претходно оваа година беше објавено дека Netflix изгубиле речиси милион претплатници во период од три месеци. Компанијата сè уште бара да ја зголеми својата понуда за игри, а можеби и да донесе уште некои претплатници, со двојно зголемување на сегашната понуда на игри на 50 наслови до крајот на оваа година. Дел од нејзината стратегија да го направи ова вклучува стекнување на нови студија, како што се Next Games (инвеститорот зад мобилниот RPG Stranger Things: Puzzle Tales) и развивачот на Oxenfree Night School.

На друго место во вестите, компанијата објавува ТВ адаптации засновани на бројни франшизи за видео игри. Тука спаѓаат слабо прифатените серии на Resident Evil и претстојното издание на Cyberpunk: Edgerunners.