Morbius на Game Boy Color

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

It’s Game Boy Morbin’ Time! Во новото видео, YouTube-рот Wulff Den го стави Morbius на Game Boy Color „поради некоја причина“, со долг и досаден процес кој сепак можеби беше попријатен од реалното гледање на “најдобриот филм” Morbius. Ако ова ви звучи познато, можеби се сеќавате кога истиот YouTube-р го стави Tenet на Nolan на Game Boy Advance, иако тоа време беше инспириран од нешто специфично: инсистирањето на режисерот на Tenet да се гледа на „најголемиот можен екран. „ и покрај тоа што беше пуштен во почетокот на пандемијата, кога повеќето гледачи на филмови не беа подготвени да одат во кината.

Додека тој пат, Wulff Den се пошегува дека го ставиле филмот на Game Boy „за инает“, овој пат YouTube-рот признава дека го направиле Морбиус само „поради некоја причина“.

Со Tenet, Wulff Den го распореди преку пет GBA касети, од кои секоја содржи околу половина час видео со 6 фрејмови во секунда со резолуција од 192×128. Иако Morbius не е ни приближно долг како Tenet, дополнителната компресија потребна за филмот да се вклопи во касетите Game Boy Color од 4 MB значеше дека Morbius зеде 36 касети. Бидејќи тоа се многу празни касети, и никој нема да го гледа филмот на овој начин, тој направи само 3 од 36-те кертриџи.

“The original plan was to put Dune on a Game Boy Color cartridge, becasue the director of that film said some similarly-dumb stuff about wanting people to go to the theater to see his film on as big a screen as possible.”

Bob Wulff

И по Dune, што е следното најдобро нешто? Морбиус, се разбира!

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Има околу 221 милион претплатници на Netflix, но само 1,7 милиони всушност се заинтересирани со игрите на услугата за претплата на дневна основа. Да се стави тоа во перспектива, тоа е помалку од еден процент од корисниците.

Според Apptopia (преку CNBC), понудите за игри на Netflix биле преземени само 23,3 милиони пати од навлегувањето на компанијата на овој пазар. Ова може да биде затоа што самите игри не доаѓаат како дел од самата главна апликација Netflix. Наместо тоа, додека игрите се достапни само за претплатниците, сите тие треба да се преземат одделно од продавницата за апликации.

Претходно оваа година беше објавено дека Netflix изгубиле речиси милион претплатници во период од три месеци. Компанијата сè уште бара да ја зголеми својата понуда за игри, а можеби и да донесе уште некои претплатници, со двојно зголемување на сегашната понуда на игри на 50 наслови до крајот на оваа година. Дел од нејзината стратегија да го направи ова вклучува стекнување на нови студија, како што се Next Games (инвеститорот зад мобилниот RPG Stranger Things: Puzzle Tales) и развивачот на Oxenfree Night School.

На друго место во вестите, компанијата објавува ТВ адаптации засновани на бројни франшизи за видео игри. Тука спаѓаат слабо прифатените серии на Resident Evil и претстојното издание на Cyberpunk: Edgerunners.