Откако Elden Ring излезе во февруари, некои играчи, на кои очигледно веќе не им е доволно тешка основната игра, почнаа да бараат начини да го направат најновиот наслов на FromSoft поголем предизвик. Ова го вклучува и стримингот на Twitch, Секи, кој штотуку го заврши првиот снимен без удар/без оштетувања во живо на пренос, известува Kotaku.
Додека колегата од стриминг GinoMachino веќе го заврши возењето без удари на Elden Ring во март, верзијата на Seki додава уште еден слој на тешкотија, каде што преземањето секаков вид на еколошка штета или оштетување од пад исто така ќе резултира со повторно започнување на трчањето.
Секој што играл Елден Ринг ќе сфати колку би било незгодно да се избегнат еколошките опасности како што се озлогласените отровни мочуришта на играта или секогаш присутната опасност од случајно паѓање. Зборувајќи за Котаку за бегството, Секи рече дека најтешкиот дел дефинитивно бил последниот шеф, што значи дека многу од неговите неуспешни обиди го однеле до крајот на натпреварот.
„Најтешкиот дел од трката далеку е последниот Boss: The Elden Beast“, објасни стримерот. „Тоа има специфичен потег што е неславно неправеден: Елден Старс. Еден од единствените начини да го избегнете е со тетеравење додека ја прави магијата.
Генерално, Секи рече дека за успешното трчање од три часа биле потребни повеќе од 130 часа планирање, вежбање и неуспешни обиди. Можете да го гледате целосното успешно трчање погоре или да го следите Twitch на Секи за да бидете во тек со идните обиди, вклучително и планираното трчање со сите сеќавања, без удари.
Speedrunners, исто така, се вртат низ играта во импресивна форма, со првото возење за помалку од еден час објавено помалку од еден месец по објавувањето на играта. Тековниот рекорд на Any% speedrun за Elden Ring е 17 минути и 43 секунди, од YouTuber Distortion2.