Стример ја поминал цела Elden Ring без да биде удрен

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Откако Elden Ring излезе во февруари, некои играчи, на кои очигледно веќе не им е доволно тешка основната игра, почнаа да бараат начини да го направат најновиот наслов на FromSoft поголем предизвик. Ова го вклучува и стримингот на Twitch, Секи, кој штотуку го заврши првиот снимен без удар/без оштетувања во живо на пренос, известува Kotaku.

Додека колегата од стриминг GinoMachino веќе го заврши возењето без удари на Elden Ring во март, верзијата на Seki додава уште еден слој на тешкотија, каде што преземањето секаков вид на еколошка штета или оштетување од пад исто така ќе резултира со повторно започнување на трчањето.

Секој што играл Елден Ринг ќе сфати колку би било незгодно да се избегнат еколошките опасности како што се озлогласените отровни мочуришта на играта или секогаш присутната опасност од случајно паѓање. Зборувајќи за Котаку за бегството, Секи рече дека најтешкиот дел дефинитивно бил последниот шеф, што значи дека многу од неговите неуспешни обиди го однеле до крајот на натпреварот.

„Најтешкиот дел од трката далеку е последниот Boss: The Elden Beast“, објасни стримерот. „Тоа има специфичен потег што е неславно неправеден: Елден Старс. Еден од единствените начини да го избегнете е со тетеравење додека ја прави магијата.

Генерално, Секи рече дека за успешното трчање од три часа биле потребни повеќе од 130 часа планирање, вежбање и неуспешни обиди. Можете да го гледате целосното успешно трчање погоре или да го следите Twitch на Секи за да бидете во тек со идните обиди, вклучително и планираното трчање со сите сеќавања, без удари.

Speedrunners, исто така, се вртат низ играта во импресивна форма, со првото возење за помалку од еден час објавено помалку од еден месец по објавувањето на играта. Тековниот рекорд на Any% speedrun за Elden Ring е 17 минути и 43 секунди, од YouTuber Distortion2.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

PC
Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

The Last of Us Part 1 е одложена и повеќе нема да го дочекува првичното објавување на 3ти март. Наместо тоа, играта е одложена до крајот на тој месец и сега ќе излезе на 28 март. Naughty Dog рече дека дополнителното време потрошено работејќи на играта ќе биде искористено за „да се осигураме дека дебито на The Last of Us Part I е во најдобра можна форма“.

Одложувањето беше објавено оваа недела во твит од профилот на Naughty Dog во кој најпрво им се заблагодари на луѓето за поддршката на франшизата поради тековната ТВ адаптација на The Last of Us, која доминира во разговорите откако првпат почна да се емитува. Студиото призна дека има луѓе кои ја сакале преработената верзија на The Last of Us која дебитираше неодамна на PS5 и уште повеќе кои сега беа заинтересирани за играта благодарение на шоуто HBO и да им дадат на тие луѓе најдоброто искуство, играта. треба повеќе работа.

The Last of Us Part I е римејк на оригиналниот The Last of Us со обновена игра, вклучувајќи некои дополнителни и ажурирани функции. Нејзината верзија за компјутер е една од неколкуте порти за PlayStation на PC што Sony ги постави на таа платформа во последниве години и доаѓа во скоро совршено време сега со оглед на тоа што сме во средината на The Last of Us на HBO.