Nintendo Switch го помина PlayStation 4 во продажба во САД

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Официјално е: Nintendo Switch сега е четвртата најпродавана конзола на сите времиња во САД! Според податоците од NPD Group, сите продажби на Nintendo Switch ги надминаа оние на PlayStation 4 во месец април.

Конзолата од минатата генерација на Sony веројатно нема да си ја врати позицијата и да продаде повеќе конзоли за да ги стигнат, бидејќи Nintendo неодамна кажаа дека конзолата е во „средината“ на својот животен циклус. Switch, исто така, има корист од силната постава на игри кои што следат – вклучувајќи ги Xenoblade Chronicles 3 во јули и Splatoon 3 во септември – и три различни модели кои се грижат за широк спектар на потрошувачите. Обична, Lite и Oled.

Глобалната продажба на Switch за Lifetime сега достигна 107,65 милиони единици заклучно до 31 март, а Nintendo очекува да продаде 21 милион Switch конзоли во текот на оваа година. Глобалниот недостиг на уреди – за кој Нинтендо верува дека нема да заврши наскоро – ја натера компанијата да ги ревидира своите проценки за продажба, но конзолата сè уште е на дофат да стане трета најпродавана конзола на сите времиња ширум светот!

Ако Switch продолжи со својата динамика, ќе го надмине глобалниот рекорд на продажба на PlayStation 4 и Game Boy во текот на оваа година. Во моментов, најпродаваната конзола на сите времиња е PS2, која има над 155 милиони доживотни продажби низ целиот свет.

Во поврзаните вести од индустријата, Elden Ring сега е најпродаваната премиум игра во САД за последниот 12-месечен период кој заврши во април 2022 година, соборувајќи го Call of Duty: Vanguard од таа позиција. За многу години нека е Древен Прстену!

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Фондот за јавни инвестиции на Саудиска Арабија, кој што е дупка без дно но полна со пари, чија задача е да ја диверзифицира економијата на нацијата, се здоби со 5,01 отсто од акциите во Нинтендо.

Веста беше објавена во поднесување до Министерството за финансии на Јапонија, пишува Bloomberg. Тоа следи по слични инвестиции направени минатата година во Capcom, EA, Take-Two и Activision, заедно со речиси целосна сопственост на SNK.

Bloomberg вели дека ова ќе го направи Фондот за јавни инвестиции „петти по големина акционер на компанијата“. Ако ова е прв пат да наидете на ваков вид пари, знајте дека PIF е многу лошо нешто, како и човекот што го води, саудискиот престолонаследник Mohammed bin Salman.

Saudi Arabia spent the last year throwing money around the video game industry, with strategic investments in companies like Activision Blizzard, Electronic Arts, Take-Two Interactive, Capcom, and Nexon. Like many of Mohammed bin Salman’s dealings, these purchases fall within the Saudi Vision 2030 strategy established during his mid-decade rise to power, which on paper is meant to diversify the kingdom’s oil-centric economy.

In reality, however, Saudi Vision 2030 is largely a propaganda campaign focused on whitewashing Saudi Arabia’s atrocious human rights record. The regressive monarchy seemingly hopes that aligning itself with entertainment industries around the world might loosen the purse strings of businesses wary of investing in the oil-rich country’s economy, especially with the murder of journalist Jamal Khashoggi and the ongoing, U.S.-backed Yemeni genocide still looming overhead.

Видео игрите не се единствената индустрија за забава на страниците на PIF. Холивуд не е непознат за саудиските пари во последниве години, а спортските тимови и натпревари исто така беа главен приоритет за престолонаследникот. Купувањето со големи пари на премиерлигашот Њукасл минатата година помина и покрај големите протести поради состојбата со човековите права во државата, додека парите од ПИФ исто така се потрошени на сè, од коњски трки до Формула 1.