Hideo Kojima не е нагласен како креатор на игрите во Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1

Голем број на луѓе кои што ја купија новата колекција на Metal Gear Solid игрите ја разгледаа листата на кои луѓе работеле на игрите. Таа листа е секогаш наведена на почетокот и секогаш на крајот на самата игра, и за колекцијата MGS игри на Konami, Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 не вклучува никакво спомнување на Хидео Коџима, кој е долгогодишен креатор, писател и креативен директор на серијата. Пред да го основа своето студио Kojima Productions во 2015 година, Коџима помина речиси 30 години работејќи за Konami каде работеше на серијата Metal Gear. По сите проблеми што ги имаа еден со друг, Konami сè уште не сакаат да ги признаат признавањата и работата на Коџима.

Според новинарите на VGC, завршниот кајрон за Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 не го вклучуваат Хидео Коџима или некој друг кој помогнал да се создадат овие наслови. Наместо тоа, признанијата одат само со заблагодарување на начин „сите оригинални членови на тимот на серијата Metal Gear и навивачите“ без додавање никакви имиња… Иако самиот Kojima на кој било начин не беше вклучен во создавањето на оваа Master Collection, сепак е малку чудно и кретенски да се види дека личноста која е најсиноним за франшизата Metal Gear Solid не добива посебна благодарност…

Надвор од работата на овие римастер верзии на игрите на Metal Gear, Konami развива и римејк на Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Првпат објавен во мај, овој римејк (официјално насловен Metal Gear Solid Delta: Snake Eater) исто така нема да го споменува Коџима. Заедно со него, долгогодишниот уметник од серијата Metal Gear Solid, Јоџи Шинкава, исто така, на кој било начин нема да биде вклучен во проектот.

„Коџима и Шинкава не се вклучени“, јасно изјавија Konami во врска со можната работа на овој римејк на MGS 3. Така што во нив може да уживаат уште повеќе играчи ширум светот на различни платформи. Kojima сè уште напорно работи на Death Stranding 2, која моментално е во развој за PlayStation 5. Kojima Productions исто така работи на нова игра во соработка со XBOX, за која сè уште не знаеме ништо. Konami очигледно ќе продолжи со римејкови и римастери во зависност од успехот на колекцијата и римејкот на Snake Eater.

МАРКЕТИНГ

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN