The Erdtree од Elden Ring е повисоко од Алпите

The Erdtree во Elden Ring е нормално најзначајното обележје. Видливо од речиси секоја точка во Земјата помеѓу (барем, во надземниот свет), се издигнува над секоја област во играта, дури и над високите планински врвови на џиновите до далечниот север на мапата. Тој е, благо кажано, многу голем. Но, колку е големо „големото“, точно? Па, специјалистот на YouTube од FromSoftware, Zullie the Witch, се нафати да дознае. Во видеото со наслов „Колку е големо дрвото Erd?“ Zulli се обиде да го измери џиновскиот златен сјај на Elden Ring додека ја објаснуваше нивната методологија: „Во основата, можевме да измериме од местото каде што се среќава со земјата“, објаснува Зули, „но багажникот продолжува стотици метри под тоа“. Гледајќи го врвот на дрвото, Зули забележува дека „Стеблото исто така нагло се отсекува на врвот на дрвото, но природно е крунисано со многу гранки кои се протегаат подалеку нагоре“.

Земајќи го сето ова во предвид, Zullie го мери дрвото од неговата основа под надземниот свет до врвот на неговата највисока гранка, заклучувајќи дека вкупната висина на моделот Erdtree е висока приближно 5.048 метри. Ова е повисока од највисоката планина на Алпите, Мон Блан, која има надморска височина од 4.808 метри!

Сепак, ова е само ако го вклучите целиот модел. Како што истакнува Зули, дрвјата „обично не се мерат од корените“. Ако го измерите Erdtree од точката што излегува од земјата, тогаш неговата висина е нешто помалку импресивни 4.452 m. Тоа е сепак повисоко од многу големи планини, вклучувајќи ја и јапонската планина Фуџи. Исто така е пет пати повисок од најголемата вештачка градба на Земјата, Бурџ Калифа во Дубаи.

Но, како Erdtree се рамни со другите модели/објекти од видео игри? Па, тоа е само фиданка во споредба со Цитаделата во Half-Life 2, за која, по девет години расправии и истражувања, беше заклучено дека е висока 8.773 m, што е блиску до висината на Монт Еверест. Сепак, сè уште има дебата за тоа мерење, па можеби Erdtree на Elden Ring би можел да победи во оваа битка заснована на висина.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.