Првиот Гејмплеј Трејлер од Dead Space Remake

Electronic Arts и EA Motive оваа недела го открија првиот официјален гејмплеј трејлер од римастерот на Dead Space по неодамнешниот тизер во кој се вели дека ова откривање ќе дојде многу наскоро. Во трејлерот, го гледаме протагонистот на Dead Space, Isaac Clarke, кој сè уште е веднаш препознатлив, додека исто така изгледа многу поинаков од верзијата на главниот лик од 2008 година додека тој се движи низ USG Ishimura додека избегнува или се бори со Necromorphs. Овој трејлер доаѓа само неколку месеци пред објавувањето на играта во моментов планирано за 27-ми јануари.

Можете да го погледнете првиот трејлер за игра за римејкот на Dead Space подолу, благодарение на на EA оваа недела. Оние кои се запознаени со оригиналниот Dead Space треба да бидат задоволни кога ќе видат дека поставката изгледа исто толку морничаво и напнато како онаа од оригиналот врз основа на она што е видено овде.

За некои од карактеристиките прикажани во трејлерот од време на време се зборуваше од страна на римејк на Dead Space за време на различни објави на блогови и видео изложби кои зборуваат за играта. Осветлувањето, на пример, е нешто што програмерите рекоа дека можеле да си поигруваат со повеќе „од перспектива на чисто осветлување, а исто така и од перспектива на сенка“ благодарение на посовремените развојни процеси, изјави неодамна техничкиот директор David Robillard.

Една од најголемите промени во новиот римејк што навистина не е прикажана во овој трејлер, но сепак треба да се очекува е фактот дека оваа игра ќе се игра како една непрекината снимка слична на она што го видовме од неодамнешната игра на God of War.

“We’re also actually creating the entire game as one sequential shot. From the moment you start the game to the moment you end the game, there are no camera cuts or load screens—unless you die. The Ishimura is now fully interconnected, so you can walk from Point A to Point Z, visit the entire ship, and revisit locations you’ve already completed to pick up things you might have missed—that’s all new. It’s now a completely unbroken experience.”

Philippe Ducharme – senior producer

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.