Project Q – Убиецот на Fortnite и Overwatch од Ubisoft?

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Ubisoft официјално ја најави нивната нова игра – Project Q која што минатата година ликна во јавност со неколку Codenames, но официјално играта ќе го носи името Project Q!

Минатата година во септември на Nvidia’s GeForce Now излезе листа за кои игри може да ги очекуваме наскоро за PC и една од неколкуте беше оваа. Како што извести Eurogamer тогаш, Project Q беше една од четири Codenames игри на Ubisoft. Веднаш по објавувањето на листата во јавност Ubisoft ги пријавиле во DCMA (Defense Contract Management Agency) веднаш да се тргне листата.

Ова беа сите Codenames:

  • Project Meteor by Ubisoft Sofia
  • Project Q by Ubisoft
  • Project OVER by Ubisoft Paris
  • Project ORLANDO by Ubisoft Ivory Tower

Францускиот издавач го потврди постоењето на Project Q на Twitter, наведувајќи дека играта е во ран развој и дека играчите можат да се регистрираат за тестирањата што следат. Временската рамка за овие тестови е непозната. Ubisoft дополнително нагласи дека оваа игра (наводно) нема да биде Battle Royale туку ќе биде нешто како што е Overwatch, Paladins, Smite итн. Исто така, се наведува дека нема планови да се додадат NFT’s во играта, што е очигледно загриженост со оглед на ентузијастичкиот упад на Ubisoft во концептот со својата лошо прифатена Quartz платформа. Денес веќе стана тренд да се наведва дали ќе се става NFT’s во игри или не… А тоа дека нема да биде Battle Royale, веднаш кажува дека играта иде натака.

Исто така протекоа снимки од плејтестови на играта од Exputer. Се прикажуваат неколку рунди од играта. Изгледа како Fortnite и Overwatch да решиле да имаат дете и тоа да им било само некој проект. Paladins на двете игри да им бил некој што ќе помогне во правењето на проектот. И тоа на крај било крстено Project Q. Забавна приказна.

Според сајтот за регистрација на играта, играта ќе дојде на PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One и PC преку Ubisoft Connect. Но се уште нема дата кога да ја очекуваме играта. Сепак се работи за проект во рана фаза.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

It’s Game Boy Morbin’ Time! Во новото видео, YouTube-рот Wulff Den го стави Morbius на Game Boy Color „поради некоја причина“, со долг и досаден процес кој сепак можеби беше попријатен од реалното гледање на “најдобриот филм” Morbius. Ако ова ви звучи познато, можеби се сеќавате кога истиот YouTube-р го стави Tenet на Nolan на Game Boy Advance, иако тоа време беше инспириран од нешто специфично: инсистирањето на режисерот на Tenet да се гледа на „најголемиот можен екран. „ и покрај тоа што беше пуштен во почетокот на пандемијата, кога повеќето гледачи на филмови не беа подготвени да одат во кината.

Додека тој пат, Wulff Den се пошегува дека го ставиле филмот на Game Boy „за инает“, овој пат YouTube-рот признава дека го направиле Морбиус само „поради некоја причина“.

Со Tenet, Wulff Den го распореди преку пет GBA касети, од кои секоја содржи околу половина час видео со 6 фрејмови во секунда со резолуција од 192×128. Иако Morbius не е ни приближно долг како Tenet, дополнителната компресија потребна за филмот да се вклопи во касетите Game Boy Color од 4 MB значеше дека Morbius зеде 36 касети. Бидејќи тоа се многу празни касети, и никој нема да го гледа филмот на овој начин, тој направи само 3 од 36-те кертриџи.

“The original plan was to put Dune on a Game Boy Color cartridge, becasue the director of that film said some similarly-dumb stuff about wanting people to go to the theater to see his film on as big a screen as possible.”

Bob Wulff

И по Dune, што е следното најдобро нешто? Морбиус, се разбира!