Приказната во The Wolf Among Us 2 ќе можат да ја следат и тие што го немаат играно првиот дел

Извршниот директор на Telltale, Џејми Отили зборуваше за долгоочекуваното продолжение на The Wolf Among Us. Станува збор за призната ноар авантура од 2013 година заснована на популарната серија на стрипови Fables. Отли во разговор за медиумите го коментираше дејството на продолжението. Тој, меѓу другото, истакна дека играта ќе биде подеднакво интересна и разбирлива за играчите кои ја играле единицата, како и за оние кои првпат ќе се сретнат со волкот подолу.

„Се обидуваме да ги дизајнираме нашите наративи за да можам да се издвојам“, рече Отили, иако тој призна дека се надева дека новите играчи сепак ќе размислат да ја играат првата сезона пред да продолжат со нејзиното продолжение. Сепак, ова не треба да биде премногу важно. „Почетокот на првата епизода од втората сезона ги поставува работите на таков начин што секој играч веднаш разбира како ликовите дошле до ситуацијата во која се наоѓаат сега“

Jamie Ottilie

The Wolf Among Us 2 ќе остане верен на форматот на епизодата од првата сезона, и ќе задржи некои елементи кои се во склад со оригиналот, но најголемата новост е речиси целосната транзиција кон Unreal Engine. Имено, оригиналниот Tool engine на Talletale се покажа како несигурна и неоптимизирана алатка, што го потврди и самиот Отили: „Предизвиците со нашиот стар мотор беа добро познати. Сакавме брзина, моќ, флексибилност и уметност што ги носи Unreal Engine.

The Wolf Among Us 2 ќе биде објавен во формат на епизоди во 2023 година, но Telltale ќе го заврши развојот на секоја епизода пред да пристигне првата на компјутерот и двете верзии на конзолите PlayStation и Xbox. „Има нешто во создавањето исчекување и дозволувањето на играчите да погодат што може да се случи следно. Мислам дека тоа е важен дел од доброто раскажување, но и од игрите на Телтајл“, објасни Отили.

Да потсетиме, првиот дел од играта се фокусираше на детективот Бигби Волф и истрагата за убиството во Фаблтаун – скриен свет населен со верзии на ликови од класичните бајки. Последователно, лоциран шест месеци по единицата, Волф исто така ќе биде суспендиран од советувалиштето за контрола на бесот, додека Снежана ќе биде заменик-градоначалник на Фаблтаун.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.