PlayStation го купи новото студио на Jade Raymond, Haven Studios

Sony Interactive Entertainment го купи Haven Entertainment Studios Inc., новото студио на Jade Raymond кое беше основано пред само една година.

Ова студио исто така ќе биде првото First-Party студио на PlayStation со седиште во Канада и ќе продолжи да го води Raymond, кој ги основа Ubisoft Toronto и Motive Studios (EA) и е еден од главните креативци зад франшизата Assassin’s Creed. Првиот проект на Haven моментално е во развој и е „ново искуство во живо на услугата за PlayStation изградено врз системски и еволутивен свет фокусиран на обезбедување слобода, возбуда и разиграност“.

Haven Studios е студио во подем со исклучителен тим на таленти и ние сме среќни да им посакаме добредојде во PlayStation како наше прво студио за развој на игри во Канада. Фокусот на студиото на создавање на оригинална AAA мултиплеер игра не само што ќе ја флексибил моќта на PlayStation 5, туку дополнително ќе се прошири на различниот каталог на гејмерски искуства што може да се најдат само на PlayStation.

SIE president and CEO, Jim Ryan

Во Haven има повеќе од 60 вработени и сè уште расте, се вели во соопштението за печатот. Тоа е 18-то студио што се приклучува на семејството PlayStation Studios и и покрај купувањето, секојдневните операции ќе продолжат да ги води менаџерскиот тим кој веќе е поставен во студиото, во тесна соработка со раководниот тим на PlayStation Studios. Поради „договорните обврски“, условите на оваа трансакција, како што е трошокот, не се откриени, така што цената што SIE ја плати за Хевен засега е непозната.

Приклучувањето во PlayStation Studios му дава на Haven креативна слобода и неспоредлива поддршка за да се фокусира на градење игри со највисок квалитет. Возбудени сме што имаме можност да соработуваме и учиме од сите исклучителни тимови на PlayStation Studios. Имаме намера целосно да ги прифатиме неверојатните способности на PS5 за да создадеме нови светови кои ги инспирираат играчите и им дозволуваат да се поврзат на нови начини.

Jade Raymond

Рејмонд и целиот Хевен веројатно ќе се пријават кај Hermen Hulst, кој е шеф на PlayStation Studios. Тој рече во соопштението за печатот дека е привилегија да се работи блиску со тимот во Хевен во текот на изминатата година и дека е импресиониран од растот и напредокот на студиото на првата игра.

Џејд изгради тим од светска класа со креативна и техничка моќ неопходна за реализација на ваков амбициозен проект. Ја цениме посветеноста на студиото за градење на средина за игра за соработка која е прв од играчите, која може да трае со генерации и сме воодушевени што официјално ќе станат дел од PlayStation Studios.

Hermen Hulst, Head of Playstation Studios

Што се однесува до играта за услуги во живо што Haven моментално се развива, одреден увид во најновата аквизиција на SIE (пред оваа, се разбира) може да фрли малку светлина врз неа. Sony го купи Bungie, развивачот зад Destiny 2, претходно оваа година и додека Destiny 2 ќе остане игра со повеќе платформи, формулациите на Sony околу купувањето се чинеше дека навестуваа дека купувањето е помалку за Destiny 2, а повеќе за обезбедување на експертиза за услуги во живо на Bungie. Можеби дел од таа експертиза ќе се искористи за дополнително подобрување на првата игра на Хевен.

Аквизицијата на Haven од PlayStation е последното во низата повеќекратни што се случија во првите три месеци од 2022 година. Започна со Take-Two Interactive, матичната компанија зад серијата Grand Theft Auto, која уште во јануари објави дека купува мобилни гигантот Zynga за речиси 13 милијарди долари. Потоа, една недела подоцна, Microsoft објави дека ја презема Activision Blizzard, компанијата зад Overwatch и Call of Duty, за колосални 68,7 милијарди долари, а потоа две недели подоцна, Sony откри дека го купува Bungie за 3,6 милијарди долари.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.