Преку 90,000 играчи на Call of Duty биле банирани минатата недела

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Activision со авторитет го фрла чеканот за забрана. Официјалниот Twitter на Call of Duty објави дека во рок од само една недела, Activision банирале повеќе од 90,000 акаунти низ целиот серијал. Веројатно ова се однесува барем на Call of Duty: Warzone и Vanguard.

Овие забрани се случија во текот на повеќе бранови. Activision не сподели дополнителни специфики за прекршоците што довеле до забраните, но се претпоставува дека тие биле поврзани со мамење, хакирање и други форми на манипулација кои се против правилата на Call of Duty.

Забраните се дел од тековното проширување на Activision на софтверот Ricochet Anti-Cheat што го објави во 2021 година за Call of Duty: Vanguard и Warzone. Ова е нова програма против измами од страна на серверот што ја создаде самата Activision за да помогне во чистењето на боиштата на најновите Call of Duty игри.

Двигател на ниво на јадро на компјутер за Ricochet е имплементиран на компјутер, и ова беше контроверзно поради загриженоста за приватноста и други работи. Од своја страна, Activision вели дека софтверот работи само кога Warzone е подигнат и дека гледа само информации поврзани со Call of Duty, а не ништо друго на вашата машина.

Во другите вести против измамници, програмерите на Halo Infinite објаснија зошто не користат драјвер за анти-измамници на ниво на јадро за научно-фантастичниот стрелец.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!