Hideo Kojima не е нагласен како креатор на игрите во Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1

Голем број на луѓе кои што ја купија новата колекција на Metal Gear Solid игрите ја разгледаа листата на кои луѓе работеле на игрите. Таа листа е секогаш наведена на почетокот и секогаш на крајот на самата игра, и за колекцијата MGS игри на Konami, Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 не вклучува никакво спомнување на Хидео Коџима, кој е долгогодишен креатор, писател и креативен директор на серијата. Пред да го основа своето студио Kojima Productions во 2015 година, Коџима помина речиси 30 години работејќи за Konami каде работеше на серијата Metal Gear. По сите проблеми што ги имаа еден со друг, Konami сè уште не сакаат да ги признаат признавањата и работата на Коџима.

Според новинарите на VGC, завршниот кајрон за Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 не го вклучуваат Хидео Коџима или некој друг кој помогнал да се создадат овие наслови. Наместо тоа, признанијата одат само со заблагодарување на начин „сите оригинални членови на тимот на серијата Metal Gear и навивачите“ без додавање никакви имиња… Иако самиот Kojima на кој било начин не беше вклучен во создавањето на оваа Master Collection, сепак е малку чудно и кретенски да се види дека личноста која е најсиноним за франшизата Metal Gear Solid не добива посебна благодарност…

Надвор од работата на овие римастер верзии на игрите на Metal Gear, Konami развива и римејк на Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Првпат објавен во мај, овој римејк (официјално насловен Metal Gear Solid Delta: Snake Eater) исто така нема да го споменува Коџима. Заедно со него, долгогодишниот уметник од серијата Metal Gear Solid, Јоџи Шинкава, исто така, на кој било начин нема да биде вклучен во проектот.

„Коџима и Шинкава не се вклучени“, јасно изјавија Konami во врска со можната работа на овој римејк на MGS 3. Така што во нив може да уживаат уште повеќе играчи ширум светот на различни платформи. Kojima сè уште напорно работи на Death Stranding 2, која моментално е во развој за PlayStation 5. Kojima Productions исто така работи на нова игра во соработка со XBOX, за која сè уште не знаеме ништо. Konami очигледно ќе продолжи со римејкови и римастери во зависност од успехот на колекцијата и римејкот на Snake Eater.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.