Првиот Гејмплеј Трејлер од Dead Space Remake

Electronic Arts и EA Motive оваа недела го открија првиот официјален гејмплеј трејлер од римастерот на Dead Space по неодамнешниот тизер во кој се вели дека ова откривање ќе дојде многу наскоро. Во трејлерот, го гледаме протагонистот на Dead Space, Isaac Clarke, кој сè уште е веднаш препознатлив, додека исто така изгледа многу поинаков од верзијата на главниот лик од 2008 година додека тој се движи низ USG Ishimura додека избегнува или се бори со Necromorphs. Овој трејлер доаѓа само неколку месеци пред објавувањето на играта во моментов планирано за 27-ми јануари.

Можете да го погледнете првиот трејлер за игра за римејкот на Dead Space подолу, благодарение на на EA оваа недела. Оние кои се запознаени со оригиналниот Dead Space треба да бидат задоволни кога ќе видат дека поставката изгледа исто толку морничаво и напнато како онаа од оригиналот врз основа на она што е видено овде.

За некои од карактеристиките прикажани во трејлерот од време на време се зборуваше од страна на римејк на Dead Space за време на различни објави на блогови и видео изложби кои зборуваат за играта. Осветлувањето, на пример, е нешто што програмерите рекоа дека можеле да си поигруваат со повеќе „од перспектива на чисто осветлување, а исто така и од перспектива на сенка“ благодарение на посовремените развојни процеси, изјави неодамна техничкиот директор David Robillard.

Една од најголемите промени во новиот римејк што навистина не е прикажана во овој трејлер, но сепак треба да се очекува е фактот дека оваа игра ќе се игра како една непрекината снимка слична на она што го видовме од неодамнешната игра на God of War.

“We’re also actually creating the entire game as one sequential shot. From the moment you start the game to the moment you end the game, there are no camera cuts or load screens—unless you die. The Ishimura is now fully interconnected, so you can walk from Point A to Point Z, visit the entire ship, and revisit locations you’ve already completed to pick up things you might have missed—that’s all new. It’s now a completely unbroken experience.”

Philippe Ducharme – senior producer

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN