Starfield и Redfall се одложени за 2023 година

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Bethesda ги одложи двете игри Starfield и Redfall за првата половина на 2023 година.

Оваа вест доаѓа по пат на ажурирање објавено денес од официјалниот профил на Bethesda на Twitter кој објаснува дека двата тима зад Starfield и Redfall, кои се Bethesda Game Studios и Arkane Austin соодветно, им треба повеќе време за да се осигураат дека игрите се најдобри што можат да бидат пред да излезат.

“We’ve made the decision to delay the launches of Redfall and Starfield to the first half of 2023. The teams at Arkane Austin (Redfall) and Bethesda Game Studios (Starfield) have incredible ambitions for their games and we want to ensure that you receive the best, most polished versions of them.

“We want to thank everyone for their excitement for Redfall and Starfield. That energy is a huge part of what inspires all of us every day and drives our own excitement for what we are creating. We can’t wait to share our first deep dive into the gameplay for both Redfall and Starfield soon. Thank you for the support.”

Redfall беше најавена минатата година со планирано издание за некаде летово оваа година, додека Starfield, која беше најавена пред речиси четири години, се очекуваше да излезе на 11 ноември 2022 година. Сега, играчите ќе треба да чекаат приближно една година за да ги играат девете игри на Bethesda.

И двете ќе бидат лансирани на Xbox Game Pass сега кога Bethesda е во сопственост на Microsoft. Не е јасно кога ќе ги добиеме нашите први длабински погледи на двете од овие игри, но имајќи предвид дека Bethesda рече „наскоро“ во своето ажурирање денес, има добри шанси тие да се појават на настанот за игри на Xbox и Bethesda што ќе се случи на 12 јуни.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Warframe (2) ќе биде Souls игра? Или воопшто нема да е побрзана со Warframe

Warframe е на пазарот веќе долго време, и играта е на исто прекарасно ниво од нејзиното ланисрање до денес. Инвеститорот, Digital Extremes, има намера да ја одржува играта и да работи во наредните времиња, но тоа не значи дека не истражува и други начини за производство на игри.

Имено, Digital Extremes штотуку стави заштитен знак на љубопитна нова интелектуална сопственост, „Soulframe“. Постои јасна, и веројатно намерна, сличност помеѓу насловите Soulframe и Warframe, што наведе некои да веруваат дека развивачот би можел да биде во раните фази на производство на целосно продолжение на една од најдолготрајните игри во живо.

Иако е една од најпопуларните стари игри на Steam, Warframe континуирано добива големи нови ажурирања на содржина и пакети за проширување за играчите да уживаат. Digital Extremes е обврзана да се обиде да ја одржи играта и да работи што е можно подолго, но постоењето на трговската марка Soulframe може многу добро да сугерира дека студиото може да се обиде да истражи други опции во текот на следните неколку години, особено затоа што повеќето од Другите проекти на DE кои не се од Warframe, како што е The Amazing Eternals, завршија откажани поради слабиот интерес на играчите.

Бидејќи моментално не се знае практично ништо за Soulframe, вреди да се истакне дека тоа може да биде и проект кој е целосно неповрзан со Warframe, бидејќи зборот директно упатува на биомеханичките конструкции што играчите ги користат во борба. За таа цел, изгледа како сигурна претпоставка дека, ако ова биде продолжение, на некој начин ќе го задржи зборот „Warframe“. Тековната верзија на трговската марка на Digital Extremes едноставно вели дека тоа е, всушност, видео игра со некој вид елементи на онлајн услуга.

Дали Soulframe се однесува на Warframe или не, ќе биде големото прашање што Digital Extremes ќе го разјасни порано или подоцна. Малку е веројатно дека DE наскоро ќе престане да го поддржува својот најважен производ, со големи ажурирања на содржината, како што е одложеното проширување на Warframe Duviri Paradox, што допрва треба да излезе.

Фактот дека Warframe е сè уште популарен и често се појавува на листите на најдобрите игри со услуги во живо на пазарот доволно зборува за посветеноста на Digital Extremes на својот водечки производ. Бидејќи претходните обиди на студиото за диверзификација или целосно пропаднаа или едноставно пропаднаа – како во случајот со Sword Coast Legends – не е чудно да се види DE како се обидува да воспостави поразновидно портфолио на игри.