Microsoft сакаат да ги купат Square Enix

Додека Мајкрософт го брани предложеното купување на Activision Blizzard на суд, преку судски документи беа откриени многу внатрешни информации за индустријата за видео игри. Ова ги вклучи компаниите што Мајкрософт размислувале да ги купат; меѓу откриените беа и Square Enix, компанијата зад франшизите Final Fantasy, Dragon Quest и Kingdom Hearts. Предложената понуда беше со кодно име „Проект Феникс“ и апелот за Мајкрософт беше дека можеше да и помогне на компанијата во Јапонија, каде брендот Xbox историски се мачеше. Како и со другите предложени аквизиции, Мајкрософт неизбежно одлучи да погледне на друго место, поради една или друга причина.

Документите на Мајкрософт забележуваат дека имало неколку различни причини поради кои овие предложени аквизиции не отишле подалеку од фазата на концепт. Најверојатното објаснување од документите на Мајкрософт е „културно вклопување“. Тешко е да се замисли јапонска компанија како Square Enix да има желба да се согласи на купување од компанија како Microsoft. Сквер Еникс, исто така, има долга историја со PlayStation и Nintendo, и веројатно немаше да има никаков интерес за овој тип на предлог. На крајот на денот, сето тоа е спорна точка, бидејќи Мајкрософт се понуди за Activision Blizzard, наместо тоа.

Откако влезе на пазарот на конзоли, Мајкрософт имаше потешко време да најде следбеници во Јапонија отколку на кое било друго место. Преносливите платформи на Nintendo имаат тенденција да работат доста добро таму, а успехот на Sony со јапонските издавачи како Konami и Capcom му даде на PlayStation исто така силна основа. Доколку Мајкрософт го купи Сквер Еникс, ќе беше интересно да се види какво влијание би можело да има врз индустријата како целина.

Доволно интересно, како што забележува Том Ворен од The Verge, листата на предложени аквизиции на Мајкрософт не требаше да биде јавно објавена. Таа информација требаше да биде редактирана, но на крајот беше јавно обелоденета. Ова всушност се случи и со PlayStation како дел од овој случај, бидејќи цената на развојот на Horizon Forbidden West беше откриено дека изнесува 212 милиони долари.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Следната Battlefield игра нема да биде само игра на EA направена од DICE. Наместо тоа, ќе има четири различни студија кои ќе работат на следниот наслов од франшизата. EA ја одржаа својата конференција за Денот на инвеститорите 2024 година, и даде малку повеќе информации за тоа кој ќе ја развива играта и на кој начин.

Според компанијата, DICE ќе се фокусира на онлајн мултиплеер на играта. Motive, кој беше најавено дека ќе се пресели во Battlefield претходно оваа година, ќе работи на кампањата. Criterion Games, кои работеа на Battlefield V, како и на франшизата Need For Speed, работи и на кампањата и на мултиплеер. И на крај, Ripple Effect работат на „ново искуство“ кое ќе биде објавено во иднина.

Неодамна, EA потврди претходна ексклузива за медиумот Insider Gaming во врска со карактеристиките за следната игра на Battlefield. Играта ќе има враќање на мапи со 64 играчи, систем базиран на класи, и ќе биде објавена некаде во 2025 година.

Повеќе информации за играта ќе бидат откриени подоцна, вклучувајќи прв поглед на играта, режимите, датумот на објавување и многу повеќе.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!