Бушави XBOX контролери се објавени за премиерата на филмот Sonic The Hedgehog 2

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Можеби најнеобичните контролери на Xbox досега се откриени, бидејќи Мајкрософт создаде специјални нови нејасни подлоги за игра инспирирани од влакната од еж на Sonic за да го промовира филмот Sonic the Hedgehog 2.

Прилагодените контролери на Xbox не се нудат на продажба комерцијално, но обожавателите можат да влезат во наградна игра за да ги добијат. Контролерите доаѓаат во Sonic Blue и Knuckles Red, а нивната истакната карактеристика се премазите наменети да ја претстават „жилавата“ текстура на ежите од реалниот свет.

Што се однесува до прилагодената конзола Series S, таа има златен портален прстен над вентилаторот и врежано лого Sonic the Hedgehog 2. Проверете ја конзолата и контролорите подолу.

Обожавателите можат да влезат за да добијат шанса да ги освојат конзолата и контролорите со ретвитирање на твитот за наградната игра на Microsoft подолу и користејќи го хаштагот #XboxSonic2Sweepstakes. Фановите во САД, исто така, можат да користат Microsoft Rewards поени за да учествуваат во натпреварот. Проверете ги официјалните услови за да дознаете повеќе за наградната игра.

Ова е дефинитивно дизајн на Xbox контролер со див изглед, и тоа е токму таму со Xbox контролерот отпорен на маснотии што беше објавен за да го промовира лансирањето на конзолата на PUBG во 2018 година.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!