PlayStation го купи новото студио на Jade Raymond, Haven Studios

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Sony Interactive Entertainment го купи Haven Entertainment Studios Inc., новото студио на Jade Raymond кое беше основано пред само една година.

Ова студио исто така ќе биде првото First-Party студио на PlayStation со седиште во Канада и ќе продолжи да го води Raymond, кој ги основа Ubisoft Toronto и Motive Studios (EA) и е еден од главните креативци зад франшизата Assassin’s Creed. Првиот проект на Haven моментално е во развој и е „ново искуство во живо на услугата за PlayStation изградено врз системски и еволутивен свет фокусиран на обезбедување слобода, возбуда и разиграност“.

Haven Studios е студио во подем со исклучителен тим на таленти и ние сме среќни да им посакаме добредојде во PlayStation како наше прво студио за развој на игри во Канада. Фокусот на студиото на создавање на оригинална AAA мултиплеер игра не само што ќе ја флексибил моќта на PlayStation 5, туку дополнително ќе се прошири на различниот каталог на гејмерски искуства што може да се најдат само на PlayStation.

SIE president and CEO, Jim Ryan

Во Haven има повеќе од 60 вработени и сè уште расте, се вели во соопштението за печатот. Тоа е 18-то студио што се приклучува на семејството PlayStation Studios и и покрај купувањето, секојдневните операции ќе продолжат да ги води менаџерскиот тим кој веќе е поставен во студиото, во тесна соработка со раководниот тим на PlayStation Studios. Поради „договорните обврски“, условите на оваа трансакција, како што е трошокот, не се откриени, така што цената што SIE ја плати за Хевен засега е непозната.

Приклучувањето во PlayStation Studios му дава на Haven креативна слобода и неспоредлива поддршка за да се фокусира на градење игри со највисок квалитет. Возбудени сме што имаме можност да соработуваме и учиме од сите исклучителни тимови на PlayStation Studios. Имаме намера целосно да ги прифатиме неверојатните способности на PS5 за да создадеме нови светови кои ги инспирираат играчите и им дозволуваат да се поврзат на нови начини.

Jade Raymond

Рејмонд и целиот Хевен веројатно ќе се пријават кај Hermen Hulst, кој е шеф на PlayStation Studios. Тој рече во соопштението за печатот дека е привилегија да се работи блиску со тимот во Хевен во текот на изминатата година и дека е импресиониран од растот и напредокот на студиото на првата игра.

Џејд изгради тим од светска класа со креативна и техничка моќ неопходна за реализација на ваков амбициозен проект. Ја цениме посветеноста на студиото за градење на средина за игра за соработка која е прв од играчите, која може да трае со генерации и сме воодушевени што официјално ќе станат дел од PlayStation Studios.

Hermen Hulst, Head of Playstation Studios

Што се однесува до играта за услуги во живо што Haven моментално се развива, одреден увид во најновата аквизиција на SIE (пред оваа, се разбира) може да фрли малку светлина врз неа. Sony го купи Bungie, развивачот зад Destiny 2, претходно оваа година и додека Destiny 2 ќе остане игра со повеќе платформи, формулациите на Sony околу купувањето се чинеше дека навестуваа дека купувањето е помалку за Destiny 2, а повеќе за обезбедување на експертиза за услуги во живо на Bungie. Можеби дел од таа експертиза ќе се искористи за дополнително подобрување на првата игра на Хевен.

Аквизицијата на Haven од PlayStation е последното во низата повеќекратни што се случија во првите три месеци од 2022 година. Започна со Take-Two Interactive, матичната компанија зад серијата Grand Theft Auto, која уште во јануари објави дека купува мобилни гигантот Zynga за речиси 13 милијарди долари. Потоа, една недела подоцна, Microsoft објави дека ја презема Activision Blizzard, компанијата зад Overwatch и Call of Duty, за колосални 68,7 милијарди долари, а потоа две недели подоцна, Sony откри дека го купува Bungie за 3,6 милијарди долари.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!