Добивме нов концепт арт од Final Fantasy 7 Remake

Square Enix ја повлече завесата на новата концептуална уметност од Final Fantasy VII Remake. Овој пат, концептуалната уметност е целосно фокусирана на Chocobo, саканите суштества на франшизата Final Fantasy. Официјалниот јапонски профил на играта на Твитер откри неколку нови парчиња, со уметност на самите суштества, како и кочија нацртана од Чокобо и штанд за пуканки со тема Чокобо. За љубителите на ексклузивата за PlayStation, тоа е уреден поглед зад завесата на дел од работата што е вклучена во оживување на овие суштества! Концептната уметност може да се најде во твитот вграден подолу.

Првпат претставени во Final Fantasy II, Chocobo беа главен дел од серијата Final Fantasy повеќе од 30 години. Додека суштествата имаат тенденција да го задржат својот традиционален изглед од игра до игра, тој понекогаш може да варира. Chocobo добија неколку спин-оф игри во текот на годините, најновата во Chocobo GP, на Nintendo Switch. Верзијата на Chocobo во тие спин-оф игри има тенденција да има поанимиран дизајн, додека Final Fantasy VII Remake им даде пореалистичен изглед. Сепак, интересно е да се види како штандот за пуканки Chocobo на Final Fantasy VII Remake го прифаќа дизајнот налик на цртан филм!

Оваа година се одбележуваат 25 години од оригиналната верзија на Final Fantasy VII. Дебитирајќи во 1997 година на оригиналниот PlayStation, Final Fantasy VII брзо стана една од најомилените игри во серијата. Сквер Еникс се закачи дека оваа година ќе ја слави играта на многу различни начини и треба да очекуваме да видиме вести за Final Fantasy VII Remake Part 2 во одреден момент во 2022 година. Во меѓувреме, се надеваме дека издавачот ќе продолжи да откријте повеќе информации за концептуална уметност и зад сцената за Final Fantasy VII Remake!

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.