Nobody Saves The World овој месец доаѓа на Switch, PS4 и PS5

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Покрај тоа, NSTW ќе добие ажурирање на сите платформи кои ќе додадат локална соработка. Претходно, NSTW содржеше само онлајн соработка за Xbox и компјутер, а сопствениците на конзоли на PlayStation ќе можат да играат и мултиплеер меѓу генерациите. Никој не го спасува светот е акционен RPG кој ги става играчите во улога, па … никој што може да се претвори во 15 форми – од роденденски магионичари, до стаорци, до многу изненадувачки ликови кои имаат тотално различни способности и начини на игра. Играта го имаше најуспешното лансирање на Steam од сите студиски игри на Drinkbox.

Drinkbox Studios објави дека нивната акција RPG Никој не го спасува светот доаѓа на новите конзоли овој месец, заедно со ново ажурирање. Играта беше објавена за Xbox и PC на почетокот на годината, а на 14 април ќе биде достапна на PS4, PS5 и Nintendo Switch. PlayStation ќе добие идентична верзија на играта која излезе на претходните платформи, а верзијата Switch е дизајнирана така што играчите можат да користат по еден Joycon по играч и да ја играат во режим на маса.

Инвеститорот е познат по хитовите како Guacamelee и Severed, а можете да видите и како изгледа играта од подоцнежниот дел од играта додека го чекате 14-ти април.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!