Игра Dev Lilith Walther е подарокот што продолжува да дава. По нивната најава за фан-проектот Bloodborne Kart, креаторот сподели неколку нови фрагменти од снимката, покажувајќи дел од она што играчите можат да го очекуваат при конечното објавување на играта. Оваа снимка вклучува поглед на механиката на дрифтање на играта, првото ѕиркање во системот за напојување и вклучување на уништливи објекти (кои моментално не го забавуваат картингот на играчот, иако Волтер рече дека ова веројатно ќе се смени во иднина).
Засега, системот за напојување е само пиштолот на Хантер (кој сè уште изгледа одлично), но Волтер вети дека ќе „создадат правилен избор на рулет“ кога ќе добијат повеќе напојувања во играта. Во моментот, пиштолот на Хантер користи и своја муниција, но Волтер чувствува: „Користењето на генерираните сребрени куршуми е добро за борбен режим, но за тркање би било подобро да се фрли по неколку истрели“. Дополнително, Walther демонстрираше како камерата ќе работи во играта, при што играчите ќе можат да ја менуваат перспективата само мала количина, 90 степени или 180 степени во зависност од различните притискања на копчињата. Подолу погледнете ги тизерите на Волтер.
Вреди да се напомене дека играта е во ран развој, така што која било од овие карактеристики може да се смени поблиску до објавувањето. Заедно со претстојното издание на Bloodborne Kart, Волтер ни го даде и PS1 инспирираниот демак на Bloodborne. И покрај тоа што и даде на играта поедноставена и ниска резолуција, Волтер сепак успеа да го задржи Јарнам дефинитивно морничав. А таква беше жед за крв за верзијата на Волтер на Yharnam, овој демак беше преземен повеќе од 100 илјади пати за помалку од 24 часа. Додека се обидуваше да се обиде, Јан Хигтон од Eurogamer ја поздрави играта за комбинирање на две негови омилени работи – ретро игри и тепање врколаци. Подолу можете да го погледнете програмот на Иан.