Протекоа информации за Left 4 Dead 3

Играта Left 4 Dead 3 изгледа дека конечно ќе се случи и ќе ја видиме, и тоа доаша од новите протекувања што се случија. Valve се едни од најомилените и иновативните развивачи на видео игри во светот. Half-Life, Portal, Dota, Counter-Strike и многу други фантастични игри беа создадени од умовите кои што работат таму со години. На почетокот до крајот на 2000-тите години Valve изгледаше дека што и да направат не можеа да грешат, тие едноставно беа во златното време. Сепак, по Portal 2, Valve во голема мера престана да прави големи нови игри. Има неколку забележителни исклучоци, но во споредба со другите девелопери, тие ретко прават нови игри и тоа фрустрира многу луѓе кои чекаат продолженија на некои од тие иконски франшизи. Неодамна, Valve потврди дека Counter-Strike 2 ќе излезе ова лето (и покрај тоа што всушност не е втора Counter-Strike игра), што беше шок за многу луѓе!

Во тек е и бета верзија за Counter-Strike 2 додека зборуваме, иако во голема мера е ограничена на најголемите стримери таму. Со тоа, протече бета за луѓето да можат да ја играат играта во офлајн режим со ботови и да си играат со новите промени и да копаат низ датотеките. Корисникот на Reddit, PaP3s, најде спомнување на Left 4 Dead 3 во датотеките за Counter-Strike 2 и иако тоа може да биде чудно место за него, тоа не е невообичаено. Луѓето можеа да најдат елементи на Grand Theft Auto V во Max Payne 3, на пример, а понекогаш напуштените идеи се собираат во нови проекти. Тоа е навистина сè што постои, нема никакви детали надвор од тоа, но сугерира дека Valve би можел да работи на тоа.

Со години се шпекулира дека играта се правела во еден момент, иако била укината поради различни причини. Како што е забележано од корисникот на Reddit, Master_Frag:

“L4D3 was in production before Source 2 was even close to feature complete, and shelved for that reason, so this could just be an old reference. But maybe it’s restarted development? I’ll not hold my breath.”

Source 2 е новиот енџин на Valve, па можно е овој скок во технологијата да му овозможи на Valve можност да ги произведе продолженијата што луѓето ги посакуваа. Сепак, тоа навистина останува да се види.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Игрите од франшизата „Lord of the Rings“ обично се полни со конфликти, без разлика дали сте група џуџиња што навлегува длабоко во рудниците на Морија и се бори против орките, или Голум што се прикрадува низ Мордор и се обидува да не стане вечера за своите непријатели. Играта Tales of the Shire: A Lord of the Rings Game ги избегнува сите мрачни работи, но наместо тоа им нуди на играчите шанса да уживаат во лабавиот живот на хобитот во селото Бајвотер.

Новозеландската компанија за специјални ефекти Wētā Workshop – која беше одговорна за сценографии, костими и непријателите во трилогијата на LOTR – ја најавија играта минатата година, но трејлерот погоре е нашиот прв правилен поглед на нејзината животна симулација на тема хобит.

Првично што вие ќе направите е хобит „со низа приспособувања“, велат од Wētā, а потоа само ќе го направите она што го прават хобитите: украсете ја вашата куќичка, риболов, сточарство, земјоделие, правење градина и нормално ќе си печете убави пити.

Ќе можете да се задоволувате и со вашите колеги хобити и „да изградите односи со локалното население на Бајвотер помагајќи им да изградат градина, споделувајќи еден од многуте дневни оброци за хобити и многу повеќе“.

Вашата главна цел ќе биде да му помогнете на Бајвотер да стане големо и успешно село со организирање на – Фестивалот Бајвотер. Можеби ќе ве посети и некој познат волшебник…

Зборувајќи за годишните времиња, текот на времето ќе има влијание врз вашите активности, дозволувајќи ви да собирате сезонски култури и цвеќиња и да воведете време кое „влијае на секојдневните рутини“.

Wētā, исто така, пропагира некои „сезонски изненадувања“. Надвор од самото село, ќе можете да барате и изгубени богатства – сепак, веројатно не магично оружје.

Ќе биде интересно да се види како Wētā го обновува животот на минијатурните жители на Средната Земја.

Middle-earth Enterprises му даде на развивачот „најшироката креативна лиценца за толкување на основните учења на книгите“, така што има одредена флексибилност во однос на тоа како ги прикажува.

Сè уште нема тврд датум за издавање, но можете да очекувате патување до Бајвотер во втората половина на 2024 година.