Познатиот Стрип Серијал “Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin” ќе биде Адаптиран во Игра

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin, прославениот графички роман од 2020 година кој прикажа многу потемна слика за желките, добива адаптација во видео игра. Веста за адаптацијата на видео играта на оваа приказна за TMNT беше споделена оваа недела преку Polygon кои разговараа со Paramount кој ги поседува правата на овие видови на TMNT проекти. Деталите за тоа кога играта ќе биде објавена и студиото што работи на неа засега не се познати.

Doug Rosen, Senior Vice President за игри и нови медиуми во Paramount Global, ги потврди намерите на Polygon да се објави ваква игра, како и првите детали за тоа како ќе изгледа таа игра. Додека минатите игри на TMNT како Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge се малку поживописни и разиграни, оваа адаптација, како и приказната што ја добива, треба да биде малку помрачна. Наменета е да биде игра во трето лице фокусирана првенствено на еден член на Нинџа желките, а Rosen дури ја спореди со нешто како God of War и God of War Ragnarok. Доколку се прашувате зошто играта да биде фокусирана на една од Желките, нема да ви направиме спојлер треба да го прочитате Романот. Навистина вреди да се чита!

Rosen сугерираше дека ќе може да се играат и други ликови, но тоа ќе се случи преку флешбекови додека играта во голема мера ќе се фокусира на еден од желките. Тој единствен лик на кој се фокусира играта е мистерија ако никогаш не сте го прочитале стрипот, но ако го имате, ќе знаете кој е ликот што може да се игра. Тоа целосно нема да го расипеме, но она што можеме да го понудиме е преглед на изворниот материјал за да дадеме идеја за тоа каква приказна ќе се приспособи оваа игра.

“Who is the Last Ronin? In a future, battle-ravaged New York City, a lone surviving Turtle embarks on a seemingly hopeless mission seeking justice for the family he lost. From legendary TMNT co-creators Kevin Eastman and Peter Laird, get ready for the final story of the Teenage Mutant Ninja Turtles three decades in the making! What terrible events destroyed his family and left New York a crumbling, post-apocalyptic nightmare? All will be revealed in this climactic Turtle tale that sees longtime friends becoming enemies and new allies emerging in the most unexpected places. Can the surviving Turtle triumph?”

Мал преглед на Приказната од Стриповите

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.