Филмската Адаптација на Ghost of Tsushima ќе биде Црно-Бел, инфпирација од Kurosawa

Филмот „Ghost of Tsushima“ можеби ќе биде црно-бел! Адаптациите на видео игри се многу контроверзна тема периодов. Најдолго време, тие беа навистина ужасни со неколку благо добри за да се надомести сето тоа. Сепак, во последниве години чувството се промени бидејќи Холивуд се чини дека го проби кодот. The Last of Us генерира гужва за награди, филмовите како Sonic the Hedgehog се дочекани со ентузијазам, а сè повеќе адаптации за игри добиваат зелено светло со големи таленти кои ги поддржуваат. Еден таков проект е Ghost of Tsushima со режисерот на John WickChad Stahelski. Режисерот се истакна во последниве години поради неговото стручно справување со франшизата John Wick, покажувајќи дека може да спои неверојатна акција со значајно раскажување приказни.

Сепак, Ghost of Tsushima е многу специфичен вид на игра, има посебен изглед и висцерално дејство. Режисерот Chad Stahelski истакна дека е свесен колку визуелните елементи се важни во играта и сака да најде начин да го одржи тоа во неговиот филм, но тој исто така во интервју за IGN истакна дека не исклучува црно-бела верзија. И покрај тоа што играта е исклучително колоритна, постои „Kurosawa Mode“, што ја прави играта повеќе да личи на црно-бел филм на Akira Kurosawa. Навивачите го сакаа овој допир и Stahelski истакна дека тоа е „дефинитивно нешто што се спрема“. Се разбира, ова може само да значи дека тие прават црно-бел пресек на филмот за домашна атмосфера (стрминг) или може да значи дека одредени секвенци се претставени во црно-бело.

Останува да видиме како ќе се одвива филмот. Звучи дека филмот сè уште е далеку од објавување бидејќи нема вести за кастингот и не е јасно дали сценариото е финализирано. Stahelski е приврзан за голем број големи филмови, па не е јасно што е всушност следно на неговата агенда…

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.