Креаторите на Ori and the Blind Forest се обвинети за токсично однесување и лошо управување

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Креаторите на Ori and the Blind Forest, Moon Studios се обвинети за токсично однесување и лошо управување.

Извештајот на Venturebeat за компанијата со седиште во Виена вклучува различни детали за основачите на Moon Studios, Томас Малер и Генадиј Корол, за кои се тврди дека поттикнале работна средина во која секој можел да го каже своето мислење без страв од одмазда. Но, овој пристап доведе до тоа основачите да се навредуваат едни со други и нивниот персонал во неколку наврати, се наведува во извештајот. Еден пример – повратни информации од двајцата мажи за внатрешен извештај – ги вклучуваше коментарите „никому не му е грижа што навистина мислиш“ и „леле, ти си ретардиран“.

Темата во следниот проект на Moon Studios, исто така, предизвика загриженост кај вработените. Во развојот под работниот наслов Forsaken, главниот лик на играта првично би бил преживеан од силување. Махер, напиша Venturebeat, се залагаше ова да биде приказна за потеклото на ликот за да создаде мотивација подоцна да станат „лош“. Махер на крајот се повлече по „неделни расправии“. Малер и Корол оттогаш одговорија на извештајот – нивните коментари лежат подолу. Двајцата, исто така, одржаа состанок со персоналот пред неговото објавување, каде што го кажаа следново:

Без разлика дали тоа беше добра идеја или не, тоа е покрај поентата“, наводно им рекол Корол на колегите. „Но, очигледно обидот да се наслика наративот дека се случува подлабоко лоша работа. Тоа е малку неправедна работа, да бидам искрен. Начинот на кој оваа статија ќе ги карактеризира работите можеби е неправеден. Тоа не значи дека сме совршени. Тоа не значи дека не можеме или не треба да се подобриме.

Moon Studios ја објави следнава изјава за Venturebeat, репродуцирана овде во целост:

Ги изградивме Moon Studios со едноставна премиса. Прво, сакавме да создадеме дистрибуирано студио кое не е ограничено со географски граници што ни овозможува да ги привлечеме врвните таленти од целиот свет. Второ, сакавме да поттикнеме енергична култура каде што нашиот тим напредува и ја дава најдобрата работа во нашата индустрија. И, конечно, од првиот ден тргнавме да ги споделиме профитите и наградите од нашите напори со целиот тим. Веруваме дека успеавме.

Она што го прави нашиот тим толку моќен е нашата глобална и културна разновидност – имаме членови на тимот кои работат од повеќе од 40 различни земји низ четири континенти – и рамна структура на студио што им овозможува на сите да зборуваат искрено и директно и да се предизвикуваат и туркаат едни со други. Намерно се зафативме да создадеме поинаков вид на студио – кое поттикнува креативност, отворена комуникација, соработка и изведба.

Резултатот беше две наградувани игри – со повеќе на хоризонтот – и тим од професионалци кои уживаат да работат заедно, се извонредни и пробиваат нови терени во нашата индустрија, а исто така учествуваат во финансискиот успех на Moon Studios. пати кога сме брутално директни во нашите критики и предизвици, исто така сме искрени и гласни во нашите пофалби. Ние сме неверојатно горди на сè што изградивме и постигнавме заедно.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

PC
Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

The Last of Us Part 1 е одложена и повеќе нема да го дочекува првичното објавување на 3ти март. Наместо тоа, играта е одложена до крајот на тој месец и сега ќе излезе на 28 март. Naughty Dog рече дека дополнителното време потрошено работејќи на играта ќе биде искористено за „да се осигураме дека дебито на The Last of Us Part I е во најдобра можна форма“.

Одложувањето беше објавено оваа недела во твит од профилот на Naughty Dog во кој најпрво им се заблагодари на луѓето за поддршката на франшизата поради тековната ТВ адаптација на The Last of Us, која доминира во разговорите откако првпат почна да се емитува. Студиото призна дека има луѓе кои ја сакале преработената верзија на The Last of Us која дебитираше неодамна на PS5 и уште повеќе кои сега беа заинтересирани за играта благодарение на шоуто HBO и да им дадат на тие луѓе најдоброто искуство, играта. треба повеќе работа.

The Last of Us Part I е римејк на оригиналниот The Last of Us со обновена игра, вклучувајќи некои дополнителни и ажурирани функции. Нејзината верзија за компјутер е една од неколкуте порти за PlayStation на PC што Sony ги постави на таа платформа во последниве години и доаѓа во скоро совршено време сега со оглед на тоа што сме во средината на The Last of Us на HBO.