Tony Hawk изјави дека Activision не сакале да прават римејкови на Tony Hawk Pro Skater 3 & 4

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Преработките на Tony Hawk Pro Skater 3 и 4 биле планирани во одреден момент додека издавачот Activision не решиле тоа целосно да се прекине, и тие преработки да се баталат. Оваа вест доаѓа од самиот Tony Hawk, кој разговараше за серијата со стримерот andyTHPS.

Според Hawk, „планот“ бил да се развијат римејкови за THPS 3 и 4 по објавувањето на римејкот на Tony Hawk Pro Skater 1 и 2. Тој план, сепак, станало комплицирано откако Activision ги спои THPS 1 и 2 програмерите Vicarious Visions во Blizzard.

“The truth of it is that they were trying to find someone to do [Tony Hawk’s Pro Skater] 3 and 4, but they just didn’t really trust anyone the way they did Vicarious, so they took other pitches from other studios. Like, ‘What would you do with a THPS title?’ And they didn’t like anything they heard, and then that was it.”

Tony Hawk во видеото

Видеото каде што Tony Hawk го кажува ова:

Во најмала рака, не звучи како THPS 3 и 4 да биле активно во развој. Како што вели Hawk во клипот, тоа било планирано, но тој никогаш не посочи дека е во продукција. Пољубопитно е интересот на Activision да ја однесе серијата во нови насоки. Историски гледано, тоа беше лоша идеја. Веста е особено болна бидејќи, по сушата на скејтбординг игрите, одличните Tony Hawk’s Pro Skater 1 и 2 се чинеше дека укажуваат на враќање на кралот на акционите спортови.

Но, всушност, скејтбординг игрите доживеаја ренесанса во последниве години. Се разбира, тука е рестартирањето на Pro Skater на Tony Hawk од Vicarious Visions. Тука се и OlliOlli World, Skate City, Session и Skater XL.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

It’s Game Boy Morbin’ Time! Во новото видео, YouTube-рот Wulff Den го стави Morbius на Game Boy Color „поради некоја причина“, со долг и досаден процес кој сепак можеби беше попријатен од реалното гледање на “најдобриот филм” Morbius. Ако ова ви звучи познато, можеби се сеќавате кога истиот YouTube-р го стави Tenet на Nolan на Game Boy Advance, иако тоа време беше инспириран од нешто специфично: инсистирањето на режисерот на Tenet да се гледа на „најголемиот можен екран. „ и покрај тоа што беше пуштен во почетокот на пандемијата, кога повеќето гледачи на филмови не беа подготвени да одат во кината.

Додека тој пат, Wulff Den се пошегува дека го ставиле филмот на Game Boy „за инает“, овој пат YouTube-рот признава дека го направиле Морбиус само „поради некоја причина“.

Со Tenet, Wulff Den го распореди преку пет GBA касети, од кои секоја содржи околу половина час видео со 6 фрејмови во секунда со резолуција од 192×128. Иако Morbius не е ни приближно долг како Tenet, дополнителната компресија потребна за филмот да се вклопи во касетите Game Boy Color од 4 MB значеше дека Morbius зеде 36 касети. Бидејќи тоа се многу празни касети, и никој нема да го гледа филмот на овој начин, тој направи само 3 од 36-те кертриџи.

“The original plan was to put Dune on a Game Boy Color cartridge, becasue the director of that film said some similarly-dumb stuff about wanting people to go to the theater to see his film on as big a screen as possible.”

Bob Wulff

И по Dune, што е следното најдобро нешто? Морбиус, се разбира!