World of Warcraft: Dragonflight – Eкспанзијата каде што Драганите летаат; IDK не играв Beta

Си беше еднаш еден остров каде што пред 10 000 години живееле еден куп Драгани, ама решиле да го затворат дуќанот додека не ги оправат работите на Azeroth и на пошироко. И така го напуштиле нивниот дом, ги оставиле клучевите кај домарите (The Watchers), и отишле да гледаат по дворовите на комшиите, додека дома им скапало од вода, влага, неоддржување, итн. И тоа си повлеквит нови проблеми. Е, сега им текна да се вратат.

И што значи тоа за нас?

Според најавата тоа значи нова зона, нова раса/класа, нови данџени, рејдови, професии, скилови, и еден куп нови ствари, што делумно ги знаеме, делумно не ги знаеме. Иако веќе со месеци има активно бета тестирање, ја за жал не добив клуч, па хејтав од страна, сè додека не излезе pre-patch. Од денес, односно од оваа света Среда, 26 октомври, е пуштен pre-patch-от за Dragonflight и многу нови работи видов утрово.

Напомена: авторот прв пат преминува од една експанзија во друга.

Што се случи утрово во 9:00?

Започна нов работен ден, се пиеше кафе, се читаа мејлови, се затвори четврта сезона од M+, се пцуеа десетина add-ons што не работат и се бараа нови работи низ Azeroth. 

Според распоредот на чичковците од (активижн)Близард, оваа недела во живо ги гледаме новите талент системи за сите веќепостоечки класи, нови комбинации на раси и класи, нов кориснички интерфејс, подобрувања во пристапноста и соло PvP.

И да ги разгледаме работиве едно по едно.

Раси и класи

Ви текнува дека на времето само хорда имаа шамани, а само алијанса имаа паладини, па после тоа си ги позајмија книгите за магија и почнаа да се мешаат? Епа сега имаме уште едно кревање на расните рестрикции при избор на класа. Односно сите Таурени и Дранеи (вклучувајќи ги и нивните суб-класи) може да станат роугови кога ќе пораснат, Таурените прв пат после долго време се добредојдени во клубот на мејџови, додека пак Орките и повторно Таурените од виските планини може да бидат пристови.

Накратко тоа изгледа вака:

TaurenHighmountainDraneiLightforgedOrcs
RogueRogueRogueRoguePriest
MageMage
Priest

Нови дрва за пентарење (Skill Trees)

Ова е најголемата новост до овој момент. Имаме комплетна преработка на системот за таленти односно на некој начин се враќаме еден чекор наназад како што беше на времето. Веќе нема да има фиксни специјализации и таленти според класа како што имавме досега, туку се враќаме на системот на алоцирање на поени според тоа што сакаме да играме. Специјализации сè уште ќе постојат, но начинот на кој што ќе може да се комбинираат ќе даде повеќе длабочина и уникатност.

Секој карактер ќе има две дрва за јачање, односно врз база на класа и врз база на специјализација. Во ова нема да навлегувам подетално, бидејќи начинот на кој што функционираат, односно како се комбинираат скиловите и нивните поени зависи од тоа што играш, така што не биди мрза и прочитај што треба да правиш за да бидеш корисен во рејдови и данџени:

Talent Tree System Revamp in World of Warcraft: Dragonflight – Guides – Wowhead

И ако не те бива математика и/или си на работа додека го читаш ова, еве и калкулаторче, за како изледа чудово:

Dragonflight Talent Calculator – World of Warcraft

Сè уште има работа околу балансирање на дрвата, така што спремете неколку нови карактери, ако ви го сецнат мејнот у прва недела (note to self).

Кориснички интерфејс (UI)

Прва работа што ќе ја видите кога ќе ја вклучите денес играта е дека интерфејсот е на сите страни, поради необновени адони и нови опции од самата игра. За луѓе што се имаат префрлано од една експанзија на друга, ова нема да им дојде чудно, ама за новајлии како мене, ми беше општ хаос на прво вклучување. Но, без паника, време е за чистка на за ствари што не требаат повеќе како TL;DR, Covenant Mission Helper и ред други адони што се конкретни за Shadowlands, додека ги чекаме да се обноват DBM, Handy Notes, WeakAuras, Raider.io итн. 

Што е всушност новоста? Конечно после долги години, се појави Edit Mode. Станува збор за напредно поставување и детално подесување на корисничкиот интерфејс без инсталирање на ElvUI. Во ESC менито во самата игра може да се најде ова ново копче што носи кон ново мени (види фотос) и од таму може буквално сè да се подеси. Може да се менува локацијата на аватарот, таргетот/фокусот, рамките за рејдање и арени, баровите за кастање, екстра можностите, бафови/дебафови и она досадното talking head што 99.99% од времето ќе ти се залепи над спелките да ти каже да дека на времето тука тревата беше зелена додека се тепаш со рејд бос.

Ова не доаѓа како новост за хардкор модерите на интерфејсот, но е многу добра опција за луѓе што не користат вакви модификации и може да биде изворот за багови додека целосно не се приспособат адоните кон новата експанзија. Долниот UI веќе не е залепен за долниот дел од екранот, вклучувајќи ги и иконите од десниот ќош за инвентар, гилд, скилови, карактер итн. Исто така мини-мапата е многу попрегледна и може полесно да се нанижат иконите што ни требаат на рамката. 

Разно

Мислам дека плус минус ги покрив најбитните работи што се појавија оваа недела, односно во првата pre-patch фаза. Сè уште нема нови мисии и не може да се пристапи кон новата зона, иако истата може да се види на мапата на Azeroth и постои транспорт и портал до истата. Тиер сет бонусите повеќе не работат, освен во данџени и рејдови соодветно експанзијата. Има и нов мод за PvP, така наречен Rated Solo Shuffle, што ерангирана варијанта од претходниот мод Solo Shuffle Brawl, за којшто може подетално да се прочита на ова FAQ: Rated Solo Shuffle Update for Dragonflight – FAQ – Wowhead News. Останува cross-faction за PvP, најверојатно и за PvE. 

Следната фаза започнува на 15ти Ноември, кадешто подлабоко ќе навлеземе во новите содржини, односно конечно ќе се запознаеме со новата класараса Dracthyr Evoker и нивната почетна зона, ИИиии ќе започне pre-patch настанот со име Primal Storms и ќе видиме преработка на данџенот Uldaman; Legacy of Tyr.

Тоа е тоа, сега за сега, до нареден пат.

Топче кисче,

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.