Henry Cavill го остави Superman за универзумот на Warhammer 40K

Amazon Studios официјално потврди дека ги има глобалните права за изградба на филмски универзум на Warhammer 40K, а извршниот директор на сите проекти ќе биде човекот кој што беше Superman (DCEU) и Geralt (Netflix) – Henry Cavill! Дополнително Cavill нема да биде само извршен директор за сите проекти, туку ќе биде и во главните улоги на многу Warhammer 40K проекти. Откако синоќа се појавија вести за претстојниот проект Warhammer 40K, студиото Amazon утрово објави дека обезбедиле „глобални права“ на универзумот Warhammer 40K, дозволувајќи им да снимаат филмови, ТВ серии и „повеќе“ врз основа на мрачната франшиза. Cavill, исто така, беше потврден како извршен продуцент, директор и ѕвезда на „франшизата“ на Warhammer 40K, што укажува на тоа дека ќе се појави во повеќе проекти на Warhammer.

На Instagram, Cavill ја коментираше веста, велејќи дека неговит сон бил да го види универзум на Warhammer во живо! Cavill го изјави следново

“Now, after 22 years of experience in this industry, I finally feel that I have the skill set and experience to guide a Warhammer Cinematic Universe into life. Partnering with Natalie Viscuso at Vertigo has been a blessing beyond words, without her we might not have found the perfect home at Amazon. And having a home like Amazon will give us the freedom to be true to the massive scope of Warhammer. To all of you Warhammer fans out there, I promise to respect this IP that we love. I promise to bring you something familiar. And I endeavour to bring you something fantastic that is, as of yet, unseen.”

Универзумот на Warhammer 40K содржи мноштво можности за Amazon, бидејќи франшизата се состои од безброј ликови, фракции и приказни. И покрај тоа што Warhammer 40K содржи бунар без дно од контент, за да се искористи, Games Workshop покажа дека исто така може да биде дом на различни приказни, кои се движат од криминални драми до нешто што не ни можете да си го замислите! Едно нешто што треба да се забележи за поставувањето на Warhammer 40K е дека неговата мрачна темнина е сатирична по природа и намерно дизајнирана да биде без „добро момче“. Додека постојат благородни ликови, секоја фракција е корумпирана и зла на свој начин, хранејќи се во бесконечниот циклус на војна и стагнација во кој обичните луѓе се само имот и ресурси што треба да се трошат за доброто на која било фракција под која служат.

На наштиот сајт имате специјална секција која што е наменета специјално за Warhammer и можете да научите многу повеќе за Warhammer 40 – ТУКА

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.