Новата игра со натприродни елементи која што ќе се случува во Токио од девелоперите Tango Gameworks и паблишерите Bethesda Games “Ghostwire: Tokyo” ќе им понуди на играчите на PS5 прилично голем опсег на различни графички опции. Колку и да завучи чудно играта ќе има 5 графички модови/режими:
- Quality Mode – режим на рендерирање со висока вредност со вклучено следење зраци со ограничени 30FPS
- Performance Mode – режим со висока стапка на слики дизајнирани за супер течна игра со ограничени 60FPS
- High Framerate Quality – режим со отклучена стапка на слики и специјални графички измени кои овозможуваат уште поголема стапка на слики, која во овој случај може да варира од 30 до 50FPS
- High Framerate Performance – режим сличен на режимот HFQ кој всушност е режим на изведба со неограничена стапка на слики, кој може да оди преку 60FPS на соодветните дислеи
- High Framerate Quality (VSync)/High Framerate Performance(VSync) – двата режима се слични на другите режими со висока стапка на слики, но искористете ги предностите на VSync, што треба да спречи нервоза и пукање на сликата.
Ghostwire: Tokyo првично требаше да биде ексклузива за Playstation 5 но од 22ри март ќе може да ја играте и на PC и на PS5