Креаторот на Bayonetta, Hideki Kamiya изјави дека неговата следна игра ќе биде Ремек Дело

Откако се раздели со студиото, кое што го основа во 2007 година, поранешниот потпретседател на Platinum Games, Hideki Kamiya, зборуваше за она што го прави во последно време и што планира за неговиот следен проект за игра. Kamiya откри дека од неговото заминување во септември, тој поминал некое време релаксирајќи се бидејќи немал планови за живот и работа по Platinum Games. Според него, заминувањето е резултат на креативните разлики и компанијата се движи во друга насока што се судри со неговите уметнички верувања.

“I don’t think of games as products, but rather as works of art. I want to put my artistry into games and deliver games that could only be made by Hideki Kamiya, so that players can enjoy Hideki Kamiya games exactly as they are. I decided to leave the company and forge my own path, to continue making games that reflect the developers who made them.”

Изјава од Hideki Kamiya за IGN

Што се однесува до неговата следна игра, Kamiya вели дека има „јасна идеја“ на ум и дека работи на тоа да ги преточи тие мисли во предлог што може да го купи. Kamiya останува цврсто отворен за тоа што ќе биде оваа игра, но тој додаде дека „тоа ќе биде игра на Хидеки Камија“ доколку се развие.

“When I left Platinum Games, I genuinely had no other plans lined up. After I quit, I spent some time just lying around watching movies and TV shows. But when I started to think about it, I found I already had a clear idea of a game I would like to make. I can’t start putting these ideas into action yet, but I’ve started to think about ways to potentially make it happen. That said, making games rarely goes the way you imagined, so I want to explore my options and find the route that works best for me.”

Kamiya има уште неколку месеци до крајот на неговата едногодишна пауза – поради договорни обврски – од развојот на играта. Во меѓувреме, Kamiya создаде канал на YouTube каде објавува нови содржини. „Кога ќе заврши таа година, кога ќе имам вести да објавам, тогаш се надевам дека мојот канал на YouTube ќе ми даде платформа да ги објавам“, изјави Kamiya.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.