Pax Dei е MMO кое личи на Артурски Сон без NPCs

Благодарение на Robert Purchese од Eurogamer добиваме доста интересни работи за едно ново име кое го носи името “Pax Dei” која што целосната игра е некој вин на Артурски Сон.

It looks like an Arthurian fairytale. I saw characters in flowing dresses in a sun-dappled wood working together to build picturesque hamlets or settlements. They placed down floors and walls in a blueprint-style way, as in other building games, before equipping plate armour and weaponry and venturing to darker, more barren and dangerous areas of the world. The smoky spirit-like enemies they encountered there were genuinely scary.

Robert Purchese
,
Senior Staff Writer
во Eurogamer

Една од најпривлечните работи за Pax Dei е нејзиниот изглед. Ова е Unreal Engine 5, а Pax Dei е убав ѕвер, и нормално дел од тоа можете да видите на скриншотите иако мислам дека тие се извлечени од трејлерот за најава. Но, во играта изгледа слично, а населбите што ги создавате се прекрасни. Втората забележлива работа за теренот е слободата на играчите со песок. Во Pax Dei, нема никакви NPCs, освен чудовишта, што значи дека можете да заборавите на вообичаените градови што ги наоѓате во другите MMO. Нема такви. Секое порамнување е направено од играчи, што исто така значи дека сите продавачи или даватели на потрага што ќе ги најдете во другите MMO не се тука. Повторно, сето тоа доаѓа од вас.

Движечката сила на сето тоа ќе биде економијата предводена од играчите и крафтинг системот. Идејата е дека, со текот на времето, играчите ќе се специјализираат во области и ќе работат заедно за да создаваат работи. Ако ви требаат конкретни материјали, ќе отидете кај некој кој е специјализиран за нивно добивање и ќе побарате од него да ви помогне. Со други зборови, ќе им дадете потрага.

Борбата со чудовишта е исто така голем дел од играта, а ќе има Dungeons & Raids и видови на работи што ги очекувате. Не видов многу од ова надвор од битката со некои етерични, зачадени суштества, а потоа поглед на огромен непријател што ме исплаши – ме потсети на нешто од Stranger Things – но беше доволно за да се разбере суштината.

Звучи дека ќе ги научиш способностите за оружје врз основа на тоа колку го користиш предметот, малку како Guild Wars 2, и ми рекоа дека постои магичен систем, но не видов многу од него освен еден вид молитва. Сепак, нема класи на карактери. Тоа е пристап во слободна форма каде што вашата специјалност доаѓа преку употреба.

Ќе има PvP, иако не во областите на Heartland каде играчите првично и обично ќе градат – тие секогаш ќе бидат безбедни. Но, ќе има и други области каде што законите ќе бидат укинати и PvP може да се случи, и мислам дека ќе можете да изградите и таму.

Севкупно, тоа е смел и атрактивен терен – и оној што се навраќа на старите идеи за постојаните светови, иако со додадени нови видови градежни системи. Големата надеж е Pax Dei да го поттикне видот на нова игра во заедницата што ги направи игрите како Eve Online толку успешни во минатото. Има уште една причина за таа споредба: креативниот директор на оваа игра, Рејнир Хардарсон, беше еден од оригиналните умови зад Eve Online. Нему му се придружи на развивачот Mainframe Industries од тим искусни програмери од целиот свет. Има студија во Хелсинки, Рејкјавик и Париз, како и персонал од компании како CCP, Remedy, Blizzard и многу други. Сега таму работат околу 70 луѓе, а Pax Dei е во развој веќе три години.

Нема информации за датумот на објавување или конечните платформи, иако PC сигурно ќе биде еден од нив. Голем фокус на студиото е да се направи игра „cloud-native“, како на пример, игра која може да се емитува на различни платформи, особено на мобилни. Ми кажаа дека Genshin Impact бил голема инспирација овде. – СИТЕ ИНФОРМАЦИИ БЕА ОД Robert Purchese Senior Staff Writer во Eurogamer

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN