Bug во Elden Ring прави слаб непријател да прави 11,000 DMG

Ако имате играч на Елден Ринг кој се срами да каже дека сте биле нападнати од глутница кучиња повеќе од еднаш, имате среќа – во играта е откриена грешка која ќе ви помогне да го зачувате лицето. Се чини дека еден од видовите кучиња кои играчите повремено се тепаат во играта е прислушуван, што резултира со неверојатни штети многу повеќе од оние што ги прават дури и најпредизвикувачките шефови на играта. Добрата вест е што се чини дека има решение за овој проблем и дека наводно е лесен, па можеби ќе се реши во идно ажурирање. Предметното прашање се занимава со кучињата кои го применуваат ефектот на крварење со нивните напади. Хакерот и минувач на игри Elden Ring и Souls, ZullieTheWitch, го објасни проблемот во видеото подолу со помош на креаторот на алатката за модирање на Souls, Meowmaritus.

Некои од она за што се зборува во видеото можеби нема да има смисла ако не сте од оние кои сами ќе ги копате датотеките на игрите, но Zullie и Meowmaritus ги разложуваат на доволно едноставни термини. Анимациските датотеки за кучиња очигледно се споделуваат помеѓу големите и малите варијанти на непријателот, и кога играта се обидува да се повлече од таа датотека за да открие дали е мало или големо куче што напаѓа, нешто тргне наопаку кога се справува со овие крв. – оштети кучиња. Функцијата „нападна низа“ правилно ја регистрира големината на кучето, но случајно целосно ја брише низата за напад, што значи дека играчите можат да бидат погодени повеќе од еднаш од истото погодно поле. Сето тоа води до не само еден масивен удар, туку и континуирани удари сè додека играчот останува во полето за удар. Така, со еден напад, кучето прави штета во вредност од истиот напад одново и одново додека не изнесува преку 11.000 штета. Во коментар прикачен на видеото на YouTube, Зули објасни дека оваа штета се пресметува пред да влијае и ефектот на крварење.

Забавен факт, дека штетата од 11.640 е пред да се брои загубата на крв, што ќе варира во зависност од вашиот HP, бидејќи е процентуално заснована“, се вели во коментарот. „Точната причина зошто играта ја брише низата напади кога малото куче го прави тоа. Специфичен напад се должи на некои комплицирани интеракции со податоците за однесувањето на различните непријатели на кучиња, за што би било потребно малку подолго да се објаснат.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.