Во Мајкрософт повторно нов бран на отпуштања

Во текот на изминатите 24 часа, неколку луѓе се појавија на социјалните мрежи за да објават дека се соочиле со отпуштања во Microsoft. Во моментов не е јасен точниот број на засегнати или дали тие се дел од 1500-те што се проценува дека ќе бидат отпуштени во јуни. Медиумите најдоа четири лица кои најавуваат заминување од компанијата.

Анџела Винес, виш менаџер на производи во Мајкрософт напиша: „Здраво пријатели – Со оглед на неодамнешните отпуштања во Мајкрософт, мојата позиција беше елиминирана и сега сум во потрага по мојата следна авантура во кариерата. Беше неверојатно возење и јас сум исклучително благодарен за можностите што ми беа дадени“.

Додека Jessabirdy на X изјави: „Жално е да објавам дека мојата улога со Microsoft е елиминирана. До сите оние кои биле дел од Team Xbox. Ви благодарам. Се надевам дека ве направив горди. <3“

Кори Еберт, менаџер за техничка програма, изјави: „Па, вака не мислев дека ќе биде денес. По скоро 15 години, Мајкрософт донесе одлука веднаш да го прекинеме нашиот работен однос, поради промените во деловниот правец и пејзаж.”

Претходно оваа година, Мајкрософт објави дека ќе отпушти 1900 вработени во компанијата. Во мај 2024 година, исто така беше објавено дека Xbox ќе затвори четири од своите студиа за игри, вклучувајќи ги Tango Gamewords и Arkane Austin.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Во неодамнешното финансиско ажурирање, извршниот директор на Ubisoft откри дека компанијата вложила повеќе пари и напор во маркетингот на Star Wars Outlaws од која било друга игра на Ubisoft досега објавена. Тој, исто така, истакна дека компанијата очекува силно лансирање врз основа на „позитивното расположение на заедницата“ што го циркулира проектот.

Сепак, неодамнешното видео за игра што се појави на интернет предизвика негативни повратни информации врз основа на тоа колку „неисполирано“ изгледа играта – и таа се појавува на пазарот за само еден месец.

За Ubisoft скап паркетинг означува успех!

За време на неодамнешниот повик за заработка, Ив Гилемот, долгогодишниот извршен директор на Ubisoft, изјави:

Она што го земаме предвид е силно лансирање на „Star Wars Outlaws“. Тоа е фактот дека е меѓу најочекуваните игри во индустријата оваа година и одразува навистина силно позитивно расположение на заедницата, а исто така и фактот дека доаѓаме со најголемата маркетинг кампања досега за игра на Ubisoft.

Би било интересно да се видат бројките, бидејќи некои наслови на Ubisoft, како што е Watch Dogs од 2014 година, имаа маестрални маркетинг кампањи кои вклучуваа обемни трејлери, CGI, билборди, рекламни спотови и многу повеќе. Некои проценки ги ставаат маркетиншките буџети за насловите на Assassin’s Creed во стотици милиони долари. За споредба, не се чувствувам како „Star Wars Outlaws“ да уживаат во таа плодна маркетинг кампања.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!