Microsoft заработиле $2.9 милијарди од XBOX Game Pass во 2021

Како што преземањето на Activision-Blizzard од страна на Microsoft продолжува, новите документи откриваат дека Microsoft заработил $2.9 милијарди од Xbox Game Pass минатата година (2021).

Како што забележаа Tweaktown, долгиот извештај на Brazil’s Administrative Council for Economic Defense (CADE) за предложеното купување на Activision Blizzard од Microsoft вклучуваше мала табела што ги открива информациите. Според табелата, за која CADE вели дека изворот е самиот Microsoft, компанијата Xbox забележала приход од 2,9 милијарди долари ширум светот од „услуги за претплата на игри за конзоли“, што значи Xbox Game Pass.

Вреди да се напомене дека вистинската добивка не е откриена во извештајот CADE, а бројката за приходи не го вклучува PC Game Pass.

Како што е забележано од Tweaktown, тоа значи дека Xbox Game Pass сочинува приближно 18% од вкупните годишни приходи на Microsoft за Xbox (16,28 милијарди долари) и скоро 30% од приходите од игри и услуги (12,581 милијарди долари) за тој период. Табелата, исто така, тврди дека Nintendo Switch Online минатата година забележал приходи од 932 милиони долари, додека EA Play наводно заработиле 356 милиони долари.

Не беше дадена бројка за услугите за претплата на игри на Sony, било да е PlayStation Now (кој сега е непостоечки) или обновениот PlayStation Plus (кој се претпоставува дека е премногу нов за да има поднесени бројки). Информациите беа дадени како дел од извештајот на CADE во кој се објаснува зошто го одобри предложеното купување на Activision Blizzard од Microsoft без „без ограничувања“.

CADE, исто така, изјави дека според својата проценка, доколку серијалот Call of Duty стане ексклузивна за Xbox во иднина, Sony сепак треба да има средства да остане конкурентен, како што тоа го прави Nintendo.

“With the acquisition of a publisher such as Activision Blizzard, and considering the (theoretical) risk of the company’s content becoming exclusive to Xbox, it is likely that the eventual conclusion of the transaction will give Microsoft a considerable competitive advantage in the console sector.

Even so, CADE does not see that such an advantage represents a risk of closing this market for current competitors. As is already seen, Nintendo does not currently rely on any content from Activision Blizzard to compete in the market.”

“In turn, Sony has several predicates – strength of the world’s leading brand for more than 20 years, extensive experience in the sector, largest user base, largest installed base of consoles, robust catalog of exclusive games, partnerships with multiple third-party publishers, brand loyal consumers, etc – which should contribute to maintaining the competitiveness of PlayStation in a possible post-transaction scenario, even in the face of the possible loss of access to Activision Blizzard content.”

Brazil’s Administrative Council for Economic Defense (CADE)

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.