Играта Redfall за малку ќе била PS5 Ексклузива

Девелоперите од Arkane Studios потврдија дека верзијата за PlayStation 5 на нивната претстојна игра – Redfall, била уште во почетокот во развој за таа конзола како ексклузива Во моментов, Bethesda треба да ја објави Redfall само на платформите Xbox Series X, Xbox Series S и PC. Сепак, пред Bethesda целосно пред да беа купени од страна на Microsoft во 2021 година, се вели дека Arkane работеле на PS5 итерација на Redfall што сега очигледно нема да се случи никогаш. Односно не е ни очигледно толку, реалност е.

Во разговор со за IGN France, директорот на Arkane, Harvey Smith, отворено изјави дека Redfall во еден момент ќе излезе за PS5. Smith изјави дека по купувањето од Microsoft на Bethesda стана официјално, луѓето во Xbox им кажале на Arcane дека треба да ја укинат верзијата PS5 веднаш! Наместо тоа, и не е изненадувачки, фокусот потоа се префрли на поддршка на сопствените платформи на Xbox, покрај Xbox Game Pass.

“We were acquired by Microsoft and it was a change with capital C. They came in and said, ‘No PlayStation 5, we’re focusing on Xbox, PC, and Game Pass.'”

Изјава од Harvey Smith за укинување на верзијата

Сè на сè, оваа вест од Smith не е изненадувачка и е нешто што секој друг производител на конзоли би го направил доколку ги купил Arkane. Сепак, овие коментари доаѓаат во лошо време за Microsoft, особено кога тој продолжува да се справува со различни глобални регулаторни одбори кои го враќаат своето потенцијално купување на Activision Blizzard. Дали овие нови цитати од Smith ќе се користат против Microsoft од страна на Sony или други, сè уште не е познато, но се чини веројатно дека повисоките компании во Xbox сигурно не се воодушевени да ги видат овие изјави кои се појавуваат.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.