Добиваме гејмплеј од Marvel’s Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 од PlayStation Studios и Insomniac Games имаше долгоочекувано појавување за време на PlayStation Showcase, и PlayStation конечно покажа повеќе од продолжението на хит играта со суперхерои на PlayStation 4. По нејзиното официјално откривање од далечната 2021 година, играта оттогаш се прикажуваше само спорадично, што доведе некои да се грижат за статусот на Marvel’s Spider-Man 2 и дали ќе го достигне својот прозорец за издавање во 2023 година. Според она што беше прикажано на овој настан, сепак, изгледа дека фановите воопшто нема да имаат многу за што да се грижат.

Marvel’s Spider-Man 2 го затвори PlayStation Showcase со долга презентација на игра во која се појавуваат Peter Parker облечен во Symbiote Suit, Kraven The Hunter кој се упатува кон Њу Jорк на нов лов и The Lizard меѓу другите нови и повратни ликови. Како Peter Parker го добил костимот не е познато, но очигледно е дека во овој момент од играта веќе почна да се менува неговото однесување и неговиот стил на борба. Добивме многу игра, но играта сè уште нема одреден датум на објавување со прикачен само предвид за есен 2023 година.

Во отсуство на какви било вистински вести за Marvel’s Spider-Man 2 од развивачот Insomniac Games, луѓето очекувано се свртеа кон протекување, гласини и шпекулации кога бараат информации за новата игра. Тоа паѓа по настаните на Marvel’s Spider-Man и Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, така што и со Питер Паркер и со Мајлс Моралес во оваа игра, луѓето имаат двојно повеќе содржина за шпекулации. Голем дел од тие шпекулации во последните денови се занимаваа со идеи за тоа како играта ќе жонглира со двата лика што може да се играат или дали само ќе поминуваме време играјќи како еден лик над другиот, но имајќи предвид како дури и првата игра на Спајдермен ви дозволува игра како повеќе ликови, има смисла и ова продолжение.

Настрана протагонистите, негативците исто така беа тема на разговор со претходните протекувања и гласини кои се обидуваа да утврдат со кого точно ќе се соочи дуото Спајдермен во оваа игра. Со сигурност знаеме дека Веном ќе биде во Marvel’s Spider-Man 2, но со оглед на антихеројската природа на Venom каде што понекогаш е добар, понекогаш лош и фактот дека првата игра имаше повеќе негативци, се чинеше разумно да се претпостави дека видете повеќе антагонисти и во оваа игра.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во неодамнешното финансиско ажурирање, извршниот директор на Ubisoft откри дека компанијата вложила повеќе пари и напор во маркетингот на Star Wars Outlaws од која било друга игра на Ubisoft досега објавена. Тој, исто така, истакна дека компанијата очекува силно лансирање врз основа на „позитивното расположение на заедницата“ што го циркулира проектот.

Сепак, неодамнешното видео за игра што се појави на интернет предизвика негативни повратни информации врз основа на тоа колку „неисполирано“ изгледа играта – и таа се појавува на пазарот за само еден месец.

За Ubisoft скап паркетинг означува успех!

За време на неодамнешниот повик за заработка, Ив Гилемот, долгогодишниот извршен директор на Ubisoft, изјави:

Она што го земаме предвид е силно лансирање на „Star Wars Outlaws“. Тоа е фактот дека е меѓу најочекуваните игри во индустријата оваа година и одразува навистина силно позитивно расположение на заедницата, а исто така и фактот дека доаѓаме со најголемата маркетинг кампања досега за игра на Ubisoft.

Би било интересно да се видат бројките, бидејќи некои наслови на Ubisoft, како што е Watch Dogs од 2014 година, имаа маестрални маркетинг кампањи кои вклучуваа обемни трејлери, CGI, билборди, рекламни спотови и многу повеќе. Некои проценки ги ставаат маркетиншките буџети за насловите на Assassin’s Creed во стотици милиони долари. За споредба, не се чувствувам како „Star Wars Outlaws“ да уживаат во таа плодна маркетинг кампања.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!