PC

The Jailer е победен на Mythic Difficulty после 277 мачни обиди

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Трката да се биде првиот еснаф од World of Warcraft што ќе ја заврши последната рација на проширувањето на играта Shadowlands на најголема тешкотија конечно заврши, и беше мачна.

Повеќето трки WoW Mythic World First траат околу една недела со речиси постојани обиди од врвните светски еснафи WoW. Тоа беше случај со двете претходни рации во Shadowlands. Трката за соборување на Затворецот и комплетниот Гроб на првите на митска тешкотија траеше исцрпувачки 18 дена, при што победата на крајот му припадна на европскиот еснаф Ехо со рација состав од два тенкови, пет исцелители и 13 ДПС. Ехо, исто така, го освои првото место во светот во претходната рација, Светилиштето на доминација.

Важно е да се запамети дека ова не е прошетка во парк. Врвните еснафи кои се натпреваруваат за прва светска титула се туркаат до крај, играјќи речиси постојано за да ја преземат титулата. Играчите во овие еснафи играат 16 часа на ден од 8 март. Фактот дека трката траеше повеќе од две и пол недели значи дека сите вклучени играчи веројатно се исцрпени. Актуелниот вицешампион за Sepulcher of the First Ones, Ликвид, направи пауза во текот на викендот по победата на Ехо, наведувајќи го менталниот замор. Тие ќе се обидат да го поразат Затворецот оваа недела. Една дополнителна брчка со која митските напаѓачи мораа да се соочат овој пат беше фактот дека механиката на последните три шефови на рацијата беше во голема мера мистерија. Играчите обично можат да ги тестираат претстојните рации и механика на јавното тестирање на играта, но Blizzard намерно ги исклучи средбите со шефовите на Lords of Dread, Rygelon и Jailer од PTR пред лансирањето. Тоа значеше дека еснафите мораа да се потпрат на податоци и нецелосни информации за да ги формулираат своите планови.

Дури и газдите вклучени во PTR, како Халондрус, им дадоа на напаѓачите да трчаат за своите пари, при што Ликвид направи 357 обиди пред шефот конечно да биде поразен. Самиот Затворец имаше тајна фаза која беше откриена само откако шефот беше намален на 10% КС, што им даваше на еснафите уште еден предизвик да се надминат додека трката почна да завршува. Потребни беа Echo 277 обиди на Jailer за конечно да ја освои првата светска титула.

Додека трката беше подолга од вообичаеното, имаше подолги трки за Прва светска светска. Назад во 2017 година, на еден еснаф му беа потребни 19 дена да го победи Килјаеден на митска тешкотија. Sepulcher of the First е последната рација на Shadowlands, и додека играта ќе добие сезона 4 што ќе ги пренаменува претходните рации, најверојатно ќе помине некое време пред нова трка за Првата светска војна. Blizzard треба да го открие следното проширување на WoW на 19 април.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

It’s Game Boy Morbin’ Time! Во новото видео, YouTube-рот Wulff Den го стави Morbius на Game Boy Color „поради некоја причина“, со долг и досаден процес кој сепак можеби беше попријатен од реалното гледање на “најдобриот филм” Morbius. Ако ова ви звучи познато, можеби се сеќавате кога истиот YouTube-р го стави Tenet на Nolan на Game Boy Advance, иако тоа време беше инспириран од нешто специфично: инсистирањето на режисерот на Tenet да се гледа на „најголемиот можен екран. „ и покрај тоа што беше пуштен во почетокот на пандемијата, кога повеќето гледачи на филмови не беа подготвени да одат во кината.

Додека тој пат, Wulff Den се пошегува дека го ставиле филмот на Game Boy „за инает“, овој пат YouTube-рот признава дека го направиле Морбиус само „поради некоја причина“.

Со Tenet, Wulff Den го распореди преку пет GBA касети, од кои секоја содржи околу половина час видео со 6 фрејмови во секунда со резолуција од 192×128. Иако Morbius не е ни приближно долг како Tenet, дополнителната компресија потребна за филмот да се вклопи во касетите Game Boy Color од 4 MB значеше дека Morbius зеде 36 касети. Бидејќи тоа се многу празни касети, и никој нема да го гледа филмот на овој начин, тој направи само 3 од 36-те кертриџи.

“The original plan was to put Dune on a Game Boy Color cartridge, becasue the director of that film said some similarly-dumb stuff about wanting people to go to the theater to see his film on as big a screen as possible.”

Bob Wulff

И по Dune, што е следното најдобро нешто? Морбиус, се разбира!