Gabe Newell со изјава зошто одложувањата на игри е добро: ‘Доцнењето поминува, Грешките остануваат засекогаш.’

Во неодамнешниот документарец поставен за да прослави 25 годишни од Half-Life, Гејб Њуел – претседателот на Valve – ја зазеде централната сцена за да зборува за своето наследство. Тој го насочи својот ум назад кон крајот на деведесеттите и долго зборуваше за развојот на Half-Life, нагласувајќи дека играта беше значително одложена и покрај тоа што издавачот потенцијално ќе го намали финансирањето. Тоа било затоа што тој и неговиот тим одбиле да испорачаат нешто што ќе било „брза глупост со елементи на креш греб.

Врз основа на неговите искуства, лесно е да се види зошто Њуел верува дека одложувањата на игрите се сосема прифатливи.

Push It Back, Make It Better
-Gabe Newell

Деновиве, се чини дека секоја игра има некакво доцнење и одложување. Во некои случаи, можеме да чекаме со години за игра која се враќа назад одново и одново. Во доцните 1990-ти, тимот на Гејб Њуел ја одложи Half-Life за една година за да ја усоврши – и стана една од највлијателните игри на сите времиња.

Погледнете го целиот документарец:

Зборувајќи за оваа тема, Њуел сподели порака која совршено ги истакнува неговите размислувања за одложување на која било игра што е во развој:

Late is just for a little while. Suck is forever. We could to force this thing out the door, but that’s not the company we want to be. That’s not the people we want to be. That’s not the relationship we want to have with our customers.

Девелоперите чекорат по тенка линија овие денови. Треба да се постигне груба рамнотежа помеѓу лансирањето на нешто што не е совршено и предолго да се развие нешто. Во секој случај, тоа е тежок и тежок аргумент за девелоперите, и покрај нивните најдобри напори, одложувањата често се неизбежни.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN