Раперот Post Malone доаѓа во Apex Legends како карактер

Во последниве години, видео игрите станаа популарен медиум за промовирање на други забавни брендови, особено кога станува збор за жанрот Battle Royale. Во Fortnite например видовме соработки со буквално се можно што постои, од Marvel до Star Wars до Музички ѕвезди… Сега, Respawn Entertainment се подготвува за својот најнов настан на Apex Legends, кој е соработка со популарниот рапер Post Malone, првиот од потенцијално многуте кросовери на поп-културата.

Post Malone е поврзан со игри долго време, при што тој и неговиот колега рапер Lil Yachty беа меѓу првите познати личности што стримаа на Twitch во 2017 година. Раперот е исто така страствен обожавател на FPS игри, како што се Call of Duty и Battle Royales, што го прави совршен избор за следниот настан на Apex Legends, игра која јавно ја пофалуваше низ годините.

Во објава на Twitter (X), Post Malone ги изненади фановите со објавата дека ќе учествува на настан во Apex Legends на 7 ноември. На видеото се гледа како Post Malone лежи на подот прашувајќи „Can someone res me?“ Тој, исто така, го придружуваше видеото со натпис „Get ready for two weeks of beautiful mayhem“.

Нема новости за тоа што има подготвено Respawn Entertainment за соработката, дали се работи за концерт во играта сличен на она што го направија ѕвездите како Travis Scott и Ariana Grande во Fortnite или дали Post Malone ќе добие сопствен скин во играта.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Black Myth: Wukong ќе го добие првото DLC или проширувања на почетокот на 2025 година.

Според аналитичарот Даниел Камило, DLC за Black Myth: Wukong се очекува да биде објавено некаде околу Кинеската Нова година. Тоа би го ставило на, или околу, крајот на јануари. Објавата за плановите може да дојде некаде во декември.

Што се однесува до тоа што би вклучувало DLC за играта, тоа засега е непознато. Сепак, Камило додаде дека и покрај тоа што играта продаде повеќе од 20+ милиони копии, тој очекува DLC да биде купено само од 20% од вкупната база на играчи. Тој вели дека тоа се должи на голем број фактори како што се тежината на играта и 70% од продажбата во Кина каде што „новината и гордоста на нацијата“ на играта дотогаш се истрошиле.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!