Pax Dei е MMO кое личи на Артурски Сон без NPCs

Благодарение на Robert Purchese од Eurogamer добиваме доста интересни работи за едно ново име кое го носи името “Pax Dei” која што целосната игра е некој вин на Артурски Сон.

It looks like an Arthurian fairytale. I saw characters in flowing dresses in a sun-dappled wood working together to build picturesque hamlets or settlements. They placed down floors and walls in a blueprint-style way, as in other building games, before equipping plate armour and weaponry and venturing to darker, more barren and dangerous areas of the world. The smoky spirit-like enemies they encountered there were genuinely scary.

Robert Purchese
,
Senior Staff Writer
во Eurogamer

Една од најпривлечните работи за Pax Dei е нејзиниот изглед. Ова е Unreal Engine 5, а Pax Dei е убав ѕвер, и нормално дел од тоа можете да видите на скриншотите иако мислам дека тие се извлечени од трејлерот за најава. Но, во играта изгледа слично, а населбите што ги создавате се прекрасни. Втората забележлива работа за теренот е слободата на играчите со песок. Во Pax Dei, нема никакви NPCs, освен чудовишта, што значи дека можете да заборавите на вообичаените градови што ги наоѓате во другите MMO. Нема такви. Секое порамнување е направено од играчи, што исто така значи дека сите продавачи или даватели на потрага што ќе ги најдете во другите MMO не се тука. Повторно, сето тоа доаѓа од вас.

Движечката сила на сето тоа ќе биде економијата предводена од играчите и крафтинг системот. Идејата е дека, со текот на времето, играчите ќе се специјализираат во области и ќе работат заедно за да создаваат работи. Ако ви требаат конкретни материјали, ќе отидете кај некој кој е специјализиран за нивно добивање и ќе побарате од него да ви помогне. Со други зборови, ќе им дадете потрага.

Борбата со чудовишта е исто така голем дел од играта, а ќе има Dungeons & Raids и видови на работи што ги очекувате. Не видов многу од ова надвор од битката со некои етерични, зачадени суштества, а потоа поглед на огромен непријател што ме исплаши – ме потсети на нешто од Stranger Things – но беше доволно за да се разбере суштината.

Звучи дека ќе ги научиш способностите за оружје врз основа на тоа колку го користиш предметот, малку како Guild Wars 2, и ми рекоа дека постои магичен систем, но не видов многу од него освен еден вид молитва. Сепак, нема класи на карактери. Тоа е пристап во слободна форма каде што вашата специјалност доаѓа преку употреба.

Ќе има PvP, иако не во областите на Heartland каде играчите првично и обично ќе градат – тие секогаш ќе бидат безбедни. Но, ќе има и други области каде што законите ќе бидат укинати и PvP може да се случи, и мислам дека ќе можете да изградите и таму.

Севкупно, тоа е смел и атрактивен терен – и оној што се навраќа на старите идеи за постојаните светови, иако со додадени нови видови градежни системи. Големата надеж е Pax Dei да го поттикне видот на нова игра во заедницата што ги направи игрите како Eve Online толку успешни во минатото. Има уште една причина за таа споредба: креативниот директор на оваа игра, Рејнир Хардарсон, беше еден од оригиналните умови зад Eve Online. Нему му се придружи на развивачот Mainframe Industries од тим искусни програмери од целиот свет. Има студија во Хелсинки, Рејкјавик и Париз, како и персонал од компании како CCP, Remedy, Blizzard и многу други. Сега таму работат околу 70 луѓе, а Pax Dei е во развој веќе три години.

Нема информации за датумот на објавување или конечните платформи, иако PC сигурно ќе биде еден од нив. Голем фокус на студиото е да се направи игра „cloud-native“, како на пример, игра која може да се емитува на различни платформи, особено на мобилни. Ми кажаа дека Genshin Impact бил голема инспирација овде. – СИТЕ ИНФОРМАЦИИ БЕА ОД Robert Purchese Senior Staff Writer во Eurogamer

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Golden Axe, класичната аркадна и конзолна игра од SEGA, добива своја ТВ серија на Comedy Central. Новото анимирано шоу ќе има 10 епизоди.

Актерската екипа за Golden Axe ги вклучува Метју Рис, Дени Пуди, Лијам Мекинтајр, Лиза Гилрој и Карл Тарт. Во шоуто ќе бидат Мајк Мекмахан од Solar Opposites и Џо Чендлер од American Dead извршен продуцент на серијата. Претседателот и извршен директор на SEGA Sammy, Харуки Сатоми, SEGA Corp COO и претседателот Шуџи Уцуми и Тору Накахара, исто така, ќе помогнат во извршниот продуцент на шоуто.

“In a hilarious and loving homage to Sega’s 1989 video game series, Golden Axe follows veteran warriors Ax Battler, Tyris Flare and Gilius Thunderhead as they once again battle to save Yuria from the evil giant Death Adder who just won’t seem to stay dead. Fortunately, this time they have the inexperienced and underprepared Hampton Squib on their side.

As far as the characters go, Rhys will voice Gilius Thunderhead, a battle dwarf with “poor hygiene and a chip on his shoulder.” Pudi voices Hampton Squib, “a naive, inexperienced first time adventurer who has dreamt of questing his entire life.

Gilroy plays Tyris Flare, a battle sorceress who is “deadly in a fight and even deadlier with her sharp wit.” McIntyre plays Ax Battler, a barbarian warrior who abides by a code of honor while also having a “sweet golden retriever demeanor.

Официјалната дескрипција на серијата