Pax Dei е MMO кое личи на Артурски Сон без NPCs

Благодарение на Robert Purchese од Eurogamer добиваме доста интересни работи за едно ново име кое го носи името “Pax Dei” која што целосната игра е некој вин на Артурски Сон.

It looks like an Arthurian fairytale. I saw characters in flowing dresses in a sun-dappled wood working together to build picturesque hamlets or settlements. They placed down floors and walls in a blueprint-style way, as in other building games, before equipping plate armour and weaponry and venturing to darker, more barren and dangerous areas of the world. The smoky spirit-like enemies they encountered there were genuinely scary.

Robert Purchese
,
Senior Staff Writer
во Eurogamer

Една од најпривлечните работи за Pax Dei е нејзиниот изглед. Ова е Unreal Engine 5, а Pax Dei е убав ѕвер, и нормално дел од тоа можете да видите на скриншотите иако мислам дека тие се извлечени од трејлерот за најава. Но, во играта изгледа слично, а населбите што ги создавате се прекрасни. Втората забележлива работа за теренот е слободата на играчите со песок. Во Pax Dei, нема никакви NPCs, освен чудовишта, што значи дека можете да заборавите на вообичаените градови што ги наоѓате во другите MMO. Нема такви. Секое порамнување е направено од играчи, што исто така значи дека сите продавачи или даватели на потрага што ќе ги најдете во другите MMO не се тука. Повторно, сето тоа доаѓа од вас.

Движечката сила на сето тоа ќе биде економијата предводена од играчите и крафтинг системот. Идејата е дека, со текот на времето, играчите ќе се специјализираат во области и ќе работат заедно за да создаваат работи. Ако ви требаат конкретни материјали, ќе отидете кај некој кој е специјализиран за нивно добивање и ќе побарате од него да ви помогне. Со други зборови, ќе им дадете потрага.

Борбата со чудовишта е исто така голем дел од играта, а ќе има Dungeons & Raids и видови на работи што ги очекувате. Не видов многу од ова надвор од битката со некои етерични, зачадени суштества, а потоа поглед на огромен непријател што ме исплаши – ме потсети на нешто од Stranger Things – но беше доволно за да се разбере суштината.

Звучи дека ќе ги научиш способностите за оружје врз основа на тоа колку го користиш предметот, малку како Guild Wars 2, и ми рекоа дека постои магичен систем, но не видов многу од него освен еден вид молитва. Сепак, нема класи на карактери. Тоа е пристап во слободна форма каде што вашата специјалност доаѓа преку употреба.

Ќе има PvP, иако не во областите на Heartland каде играчите првично и обично ќе градат – тие секогаш ќе бидат безбедни. Но, ќе има и други области каде што законите ќе бидат укинати и PvP може да се случи, и мислам дека ќе можете да изградите и таму.

Севкупно, тоа е смел и атрактивен терен – и оној што се навраќа на старите идеи за постојаните светови, иако со додадени нови видови градежни системи. Големата надеж е Pax Dei да го поттикне видот на нова игра во заедницата што ги направи игрите како Eve Online толку успешни во минатото. Има уште една причина за таа споредба: креативниот директор на оваа игра, Рејнир Хардарсон, беше еден од оригиналните умови зад Eve Online. Нему му се придружи на развивачот Mainframe Industries од тим искусни програмери од целиот свет. Има студија во Хелсинки, Рејкјавик и Париз, како и персонал од компании како CCP, Remedy, Blizzard и многу други. Сега таму работат околу 70 луѓе, а Pax Dei е во развој веќе три години.

Нема информации за датумот на објавување или конечните платформи, иако PC сигурно ќе биде еден од нив. Голем фокус на студиото е да се направи игра „cloud-native“, како на пример, игра која може да се емитува на различни платформи, особено на мобилни. Ми кажаа дека Genshin Impact бил голема инспирација овде. – СИТЕ ИНФОРМАЦИИ БЕА ОД Robert Purchese Senior Staff Writer во Eurogamer

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај од аналитичарот на Apple, Минг-Чи Куо (забележан преку IGN), компанијата наводно ги прекинува испораките на Apple Vision Pro во 2024 година.

Овој потег, наводно, ќе ги намали испораките на околу 450 илјади уреди, наспроти проектираните 800 илјади што ги очекуваа пазарните аналитичари.

Apple само што го лансираше уредот во февруари, и брзо акумулираше со мешани критики. Уредот вклучуваа над 200 наслови од Apple Arcade, како и поддршка за контролери. Сепак, уредот јасно даде приоритет на пробивање на нови терени во компјутерскиот простор наместо игри.

Скапичок уред…

Извршниот директор на компанијата, Тим Кук, изјави дека уредот ќе воведе нова ера на „Spatial Computing“. Но, пониските пратки подразбираат малку помал оптимизам.

Сепак, извештајот во март сугерираше дека Sony на сличен начин го паузира производството на уредот PSVR2 поради намалената продажба. Извештајот од Yijia Zhai објасни дека „високата цена на VR хардверот делува како главна пречка за неговото проширување“.

Уредот беше лансиран со висока цена од 3.499 долари… Ова е сосема поинаков простор во споредба со традиционалните слушалки за игри. Значи, ако компанијата навистина ги намали испораките, тоа можеби не мора да биде затоа што самите карактеристики се слаби.

Што понатаму?

Минатиот февруари, клучниот Xbox Podcast ги ажурираше фановите за плановите на Мајкрософт за идниот хардвер. Претседателката на Xbox Сара Бонд изјави дека „има некои возбудливи работи кои излегуваат во хардверот што ќе ги споделиме наскоро“.

Немаше спомнување за Xbox VR уред, иако можеби сè уште не е на одмет. Неодамнешните тврдења сугерираат дека Xbox прави прототип на мајчин рачен уред Xbox.

Apple Vision Pro